חיפוש באינדקס עסקים

ניקיון לקראת חג הפסח

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 אפריל 2008

חג הפסח הקרב ובא הינו הזמן הטוב ביותר לביצוע ניקיון יסודי של העסק ואביזריו. מכחולים, ראשי שיוף, אבני קישוט, לקים ועוד, את כולם ניתן לארגן ולסדר בצורה האופטימאלית ביותר. נתחיל במכחולים. את המכחולים כמובן שכדאי ורצוי לנקות באופן קבוע ולקראת פסח מומלץ אף לשטוף אותם ניקיון במכוןבתמיסה שתרכך אותם ותציג אותם כחדשים לחלוטין. יש לרחוץ את המכחולים במים פושרים וסבון נוזלי לידיים. אפשר להוסיף גם מעט מרכך שיער ולשטוף את המכחולים ,ממש כמו בחפיפת שיער. ניתן להם להתייבש מעט והמכחולים נראים כחדשים. טבילה של המכחולים בקולה למשך לילה שלם טובה במיוחד להסרת חלודה ודבק פלסטי מהמכחול. שערות במכחולים (בעיקר באלו הפחות איכותיים) נשברות לעיתים ולא ניתן לשחזר אותן לצורתן ההתחלתית. יש לקצוץ אותן ממקומם, כך שלא יפגעו בצביעה בזמן עבודה עם המכחול. כדאגרטל העשוי מזכוכיתחימרחרס, יכול להיות כלי קיבול מצוין למכחוליםלמשייפים. חשוב, חשוב, חשוב לא לשכוח סטריליזציה לכל ראשי שיוף ולכלי העבודה (מומלץ לעשות באופן קבוע).
טיפים לסידור נכון של אבני קישוט:
כדאי לסדר את האבנים בקופסאות לפי גדלים או לפי צבעים (זאת גם הבחירה שלי).
מדבקות, דפי גירוד ועוד כדאי לאחסן בתוך קופסא (קופסת נעליים מעוטרת תעשה את העבודה).
לקים – נקו את מיכלי הלק עם מטלית לחה. תוכלו להניח אותם על מדף בשורות או לחלופין למצוא בחנויות המשווקות ציפורנים סטנדים שירכזו לכם את כל מיכלי הלקים. כדאי לסדר אותם עפ"י צבעים לגישה נוחה.
את כרטיסי הביקור ניתן להציב בכלי אחסון הניתן לרכישה בכל חנות שמוכרת ציוד משרדי. ניתן גם לרכוש בחנות ולעצב בעצמכם כלי ייחודי.
את כל הניירת אחסנו במקום קבוע ופעם בשבוע כדאי להקדיש חצי שעה לתיוק. מסמכים, יומנים אחסנו במגירה בהישג יד, את כל חיובי התשלום, חשבוניות דואר רשום, מספרי טלפון יש לארגן במסודר בקלסרים. מומלץ לתייק חשבונות משולמים לחוד וחשבונות עתידיים לחוד.
עזרי עבודה:
לאחסון מגבות קפלו על שתיים גלגלו אותן והניחו על מדף אחד על השני.
לוח שעם או לוח מחיק מומלץ לצורך ארגון תזכורות ומטלות. סידור הלוח עפ"י מטלות שבועיות ויומיות יוביל לסדר ודייקנות.

באדיבות שרית פנחס מנהלת פורום בניית ציפורניים



עמוד זה נצפה: 541 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור