חיפוש באינדקס עסקים

ניין ווסט – השקת קולקציית קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 מאי 2009

 

מותג הנעליים הניו יורקי ניין ווסט השיק בחמישי האחרון (20/05/09) את קולקציית קיץ 2009 בקוקטייל חגיגיעדי הימלבלוי מודדת. ניין ווסט - השקת קולקציית קיץ 2009. צילום: אלירן אביטל. שנערך בחנות הדגל החדשה של המותג בדיזנגוף סנטר בתל-אביב. לרגל האירוע המיוחד הוזמנו מעצבי הרשת אשר הגיעו היישר מניו יורק ומיטב סלבריטאי הארץ הגיעו לראות  את הקולקציה החדשה וכמובן להתפנק בכמה זוגות נעליים חדשות .
ראשונה להגיע הייתה הסטייליסטית וכוכבת המירוץ למיליון מאיה קרמר, אשר הגיעה לבדה נטולת עמיחי, ויצאה עם שלושה זוגות נעליים חדשים.  
קרמר הופתעה לפגוש את חברתה הטובה מהתוכנית תום, הבת החורגת של פיצי, ומיד הפגינה את כישורי הסטיילינג שלה בחנות וייעצה לתום איזה זוג נעליים לקנות.
מירי לוי הגיעה גם היא נטולת המיועד הרי הוא פבלו רוזנברג אל אף שתכננו להגיע ביחד ולרכוש נעליים לבנות ונוצצות לחתונה המיוחלת ומירי נאלצה לבחור לבדה שני זוגות בטענה כי צריכה להתלבט בבית עם פבלו.
עדי הימלבלוי הגיעה בליווי גבר אלמוני ולא הסכימה למדוד אף נעל לעיני הנוכחים ועל כן פונה לה מקום מיוחד במחסן האחורי בו תוכל למדוד נעליים לבדה.
מיכל אמדורסקי שלאחרונה מפגינה נוכחות נוצצת בלא מעט אירועים, הגיעה גם היא עם חברתה הטובה להתחדש בזוג נעליים ויצאה עם שלושה זוגות נעליים חדשים ושני ארנקים.
שאר הסלבס שהגיעו לחגוג וליהנות משמפניה ולהתחדש בנעליים חדשות ויצאו עם שקיות מלאות: ניצה שאול, גילת אנקורי, דפנה ארמוני, צליל סלע, מאיה גל, שרון קירן ועוד.

  

מאיה קרמר ותום - סטיילינג אישי.  צילום: אלירן אביטל.  ניצה שאול וגילת אנקורי. צילום: אלירן אביטל.
          מאיה קרמר ותום.                                                               ניצה שאול וגילת אנקורי.

טל טלמון וגאיה טראוב. צילום: אלירן אביטל.  מירי לוי נטולת המיועד. צילום: אלירן אביטל.
טל טלמון וגאיה טראוב.                                                       מירי לוי נטולת המיועד
.

מיכל אמדורסקי - ניין ווסט - השקת קולקציית קיץ 2009. צילום: אלירן אביטל.
מיכל אמדורסקי – ניין ווסט – השקת קולקציית קיץ 2009. צילום: אלירן אביטל.

 



עמוד זה נצפה: 368 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור