חיפוש באינדקס עסקים

נטלי דדון טרופית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 יוני 2013

נטלי דדון טרופיתהדוגמנית נטלי דדון, שתחגוג בקרוב יום הולדת 30, נבחרה להצטלם כדוגמנית השער של  מגזין האופנה והלייף סטייל "טרנדי", של קניוני מליסרון והפקתו תהיה בסימן הג’ונגל.  המגזין יוופץ בקניונים: הקריון, בקריית ביאליק, הגרנד קניון בחיפה, קניון רחובות והקניון הגדול בפתח תקווה.

דדון סיפרה שבימים אלה היא משיקה קו בגדי ים,  שישווק באתר מיוחד. מסתבר שדדון היא מולטי טלנט היא  גם תעצב את ליין בגדי הים, גם תשווק אותם  וגם תדגמן. מסתבר שהיא השקיעה בקו בגדי  הים, כ –  300,000 שקלים.

עוד סיפרה דדון שבקרוב  תחגוג יומולדת 30 והיא מתכננת חגיגה גדולה יחד עם חברים, כמו כן היא מתכננת מייד עם סיום המסיבה בתל-אביב  לקחת את החברים לטיול בדרום הארץ  ולהפתיע אותם בחוויה חד פעמית, כולל לינה בשטח. מי שעוד יחגוג יומולדת ממש שבועיים אחריה הוא בן הזוג חמי בר אל שיחגוג  40. דדון הבטיחה שהיא הולכת להפתיע אותו ובגדול!!!!

שנשאלה דדון מה היא רוצה מתנת יום הולדת היא רמזה שתשמח לקבל טבעת.
כמו כן סיפרה שהיא חולת קניות והמקום האהוב עליה לקניות הוא הקריון שנמצא בקריות- מקום הולדתה, היא אמרה שהיא לא מפספסת ביקור ב"h&m" וב- "זארה".

את נטלי דדון תוכלו לראות במהלך חודש יולי מככבת במגזין האופנה והצרכנות "טרנדי",  אשר יופץ בחודש בקרב ארבע מאות אלף קוראים ברחבי הארץ ויכלול בין היתר: כתבות אופנה בכיכובה, השקות קולקציות קיץ 2013, הפקות אופנה, תוכן מערכתי בנושאי צרכנות ולייף סטייל, מבצעי אופנה ועוד.

נטלי דדון טרופית

הדוגמנית נטלי דדון, שתחגוג בקרוב יום הולדת 30



עמוד זה נצפה: 476 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור