חיפוש באינדקס עסקים

מתנות קטנות מישהו שלח לי

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 14 פברואר 2019

וולנטין לא בכל מחיר !  -מדריך המתנות המגניבות ומשתלמות לכיס !

חג וולנטין כבר ממש כאן, ובעולם בו האינסטגרם שולט בכל והתיעוד של כל מחווה הפכה חובה – אין סיכוי שזוגות מעבירים את החג הזה בדממה. לא קל לוותר על מתנה אבל לפעמים מחיר מופקע – פשוט עושה את העבודה. יש פתרון למרדף האינסופי אחר המתנה המושלמת לבני הזוג. הרי מתנה לא בהכרח צריכה לגזול זמן וכסף אלא צריכה לבוא עם אהבה, חמלה ותשוקה !

קבלו את מדריך המתנות השוות וה-לא יקרות בכלל :

 

ענקית הלקים OPI משיקה את קולקציית טוקיו אביב 2019 ומתוכה שני גוונים רומנטיים ביותר מושלמים למתנת אוהבים :

האחד הוא לק בגוון פודרתי, בשם  Arigato from Tokyo  – כזה שיגרום לעונת הפריחה להתקרב, ולכל זוג אוהבים ללבלב J הוא גוון רך ומפנק ונועד כמתנה לביישנית , עדינה, עם חיבה למראה בובתי ושקט.  מחיר  65 ₪ .

גוון לק הרבה יותר נועז בקולקציה הוא הורוד פוקסיה, בשם All the dream in vending – והוא בהחלט המתנה המפנקת לנשים נועזות, חוצפניות שאוהבות מראה צבעוני וקופצני עם לא מעט תשומת לב. המחיר ? – 65 ₪ לבקבוק .

 


קלאב מן, מותג הטיפוח לגבר – מעניק לנו את הפיתרון המושלם למכשול הגדול ביותר בחג האוהבים – מתנה לגבר J  המותג מציע שלל תכשירי טיפוח לגבר ולזקן כמו למשל:

-Beard body Wash תרחיץ מלא לחות לזקן , המגיע בצורת בקבוק בירה מדליק בגוון ירוק . מחיר 79.90₪ גם תכשיר טיפוח וגם עיצוב מגניב לשידת הפרפומריה.  עוד בסדרה, Beard oil -שמן לשמירת הלחות בשיער הזקן , מבוסס על שמן המורינגה . מחיר 59.90 ₪ . גם ה- in 1 Beard Conditioner 2קונדישנר לריכוך שיער הזקן, בעל הפעולה הכפולה ללחות הפנים וריכוך הזקן יחד . מחיר 59.90 ₪

 


גם מותג הלואו קוסט ביוטיקייר , מעניק פתרונות שווים להרכבת שלל מתנות רומנטיות לגבר ולאישה. עם מגוון מוצרים במחיר שקלים בודדים ניתן להרכיב מארז אחד מפנק גם לגבר וגם לאישה – לדוגמא :

נרות ריחניים צמחיים לאווירה רומנטית עם ניחוחות רכים ומלטפים במחיר 8.90 ₪ ליחידה, שלהם ניתן להוסיף שמן עיסוי למסאז' אינטימי במחיר 8.90 ₪ גם כן. בסדרת הונילה ספא יש את ג'ל הרחצה מבוסס הגרגירים הוא התכשיר המושלם למקלחת מפנקת ומרגיעה ורק במחיר 8 ₪. עוד בסדרה מפיצי ריח ,סבונים ועוד …

גם מגבת לפנים בצורת פרח במחיר 6.50 ₪ או פצצת אמבטיה בנינוח מרענן במחיר 5.90 ₪ , יכול להיות מוצר משלים במתנה .

וולנטין שמח !



עמוד זה נצפה: 932 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור