חיפוש באינדקס עסקים

מתחדשים לקראת בסתיו…

פורסם מאת: בתאריך: 27 אוגוסט 2015

המותג CHARLES & KEITH מציג קולקציה אופנתית ועדכנית בהתאם לטרנדים המובילים בעולם, תוך התייחסות לפרטים הקטנים ולבניית טוטאל לוק לאישה האופנתית. המותג מציע מגוון רחב של נעליים ותיקים בהתאמה מושלמת, תוך שימוש בחומרים וצבעים בעלי קווים ייחודיים, הפונים לנשים ולצעירות בעלות מודעות אופנתית המנהלות סגנון חיים מודרני.   

קולקציית סתיו 2015 של המותג CHARLES & KEITH מוסיפה טוויסט עכשווי למלתחה הנשית תוך שילוב בין תחכום מודרני להשפעות מהמערב הפרוע. הקולקציה פונה אל חובבות השיק המובהקות ומציעה שלל עיצובים טרנדיים בשילובי צבעים, חומרים וטקסטורות בהשראות וסגנונות שונים ומגוונים.
 
הקולקציה מתאפיינת בלוקים עדינים ובו זמנית שומרת על אנרגטיות נמרצת. הקולקציה משלבת בין מוטיבים אופנתיים הבאים לידי ביטוי בפריטים כגון מגפי צ’לסי מחודדים בעלי קווים זוויתיים ושילובי מתכות, נעליים גבוהות בעלות סוליות טרקטור עם שרוכים ואבזמים המותאמות לצעירה הנמרצת, אך יחד עם זאת גם לאישה הקלאסית המעודכנת. בנוסף ניתן למצוא נעלי סטילטו במגוון דגמים השואבים השראה ממוטיבים חייתיים ומאווירת הג’ונגל. הקולקציה מאופיינת בצבעי אדמה, שילוב של שחור וחום מנומר היוצרים איחוד נפלא של תחכום אופנתי: מראה קלאסי בתוספת השפעות מהמערב הפרוע המשלבים יחד שילוב של דיוק מאופק ודינמיות אורבנית.
 
התיקים של Keith&charles
 
הקולקציה מציגה תערובת מהודרת של מרכיבים אנדרוגניים הבאה לידי ביטוי בנעלי סטילטו, נעלי אוקספורד, כפכפים ובתיקי צד גדולים ותיקי דוורים בעלי רצועה אלכסונית, מעוטרים בתפרים ורוכסנים.
 
הקולקציה משיקה גזרות נשיות בעלות אופי ספורטיבי הנותן ביטוי לקונספט של פעלתנות ורבגוניות, וכן  נעלי סירה, מגפונים וסניקרס עם סוליית השכבות היוצרים מראה אופנתי ומעודכן. ארנקי קלאץ’ עם עיטורי מתכת, תיקי קלאץ’ וחגורות עם אבזמי כרום – כל אלה הם ביטוי לטרנד הנשיות האקטיבית.
 
CHARLES & KEITH משיקים בנוסף את קולקציית ה Signature היוקרתית המאופיינת במראה ייחודי ואופנתי המשלב גזרות אסימטריות ועקבים בצורות חדשניות, כל זאת לצד שימוש במגוון חומרים ושילובי אבזמים ורצועות למראה טרנדי ועכשווי.
להשלמת הקולקציה ניתן למצוא בעונת הסתיו מגוון תכשיטים שישלימו את המראה האופנתי: שרשראות, טבעות וצמידים תואמים.
 
פריטי הקולקציה:
 
נעליים – סניקרס, נעלי בלרינה, כפכפים, עקבי סיכה, מוקסינים, מגפוני עקב ופלטפורמה, מגפיים עד הברך, עקבי בלוק נמוכים, ומגוון דגמים בעלי סוליות גומי.
 
תיקים במגוון גדלים וסוגים – תיקי כתף, צד, באולינג, גב, קלאץ’ וארנקים.
חגורות במגוון גזרות, אבזמים וצבעים. 
משקפיים במגוון דגמים וצבעים.
 
תכשיטים – מגוון צמידים, שרשראות וטבעות מחומרים וצבעים אופנתיים. 
 
הנעליים של Keith&charles
 
על CHARLES & KEITH:
המותג CHARLES & KEITH החל את דרכו במטרה ליצור קו של נעליים חדשניות באסתטיקה עיצובית ברורה לנשים המעוניינות בשילוב של אופנה שימושית עם שיק. מתוך שאיפה להנהיג ולחדש בשוק העולמי, המותג עובד בצמוד לשותפיו העסקיים ומתפתח בקצב מהיר.
 
הביטחון והשאפתנות של המותג האקספרימנטלי, שניתן עם זאת לשלבו בכל מלתחה, הביאו עד מהרה להצגת קו אקססוריז ובו מגוון רחב של תיקים, חגורות, משקפי שמש, צמידים, טבעות ושרשראות, המשתלב בקלות בקולקציה. כיום CHARLES & KEITH הוא מותג המציג דגמים נגישים וזמין בחנויות במיקומים אסטרטגיים באזורי קניות מובחרים ברחבי העולם. 
 
שרשראות של Keith&charles


עמוד זה נצפה: 421 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור