חיפוש באינדקס עסקים

משקפי ראיה לסתיו חורף 2016/17

פורסם מאת: בתאריך: 6 נובמבר 2016

רשת ERROCA משיקה: קולקציית משקפי ראיה חדשה לסתיו חורף 2016/17

 
הקולקציה כוללת מגוון ענק של משקפי ראייה של המותגים טורי ברץ’, רוי פייר ניו יורק, אולטימייט, ג’לו ופרט-א-פורטה
 
 
רשת אירוקה – הבית של המותגים והרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, משיקה את קולקציית משקפי הראיה לסתיו חורף 2016/17 עם מגוון מותגים ביניהם: טורי ברץ, רוי פייר ניו יורק, אולטימייט, ג’לו ופרט-א-פורטה.  
 
כל אחד מהם מציג קולקציה ייחודית עם חותם ואמירה אישית. 
 
לדברי לי אפיק, סמנכ"ל שיווק ברשת אירוקה: "האופנה החדשה בתחום משקפי הראיה מחזקת את נוכחות משקפי הראיה על הפנים. במקום להטמיע אותם בפנים ולנסות להעלים אותם עכשיו המגמה היא הפוכה – רוצים להדגיש את נוכחותם. בקולקציה החדשה אנו עדים לשימוש במסגרות בולטות ומושכות תשומת לב, שהופכות להיות חלק בלתי נפרד מהביטוי העצמי שלנו ומאמירה האופנתית שלנו."
 
אירוקה- המותג אולטימייט מחיר 399 שח צילום גורן ליובוניץ’
 
פרט-א-פורטה 
 
מותג חדש המיוצר ברחבי העולם בהתאם לטכניקות הייצור השונות, החל מעבודת יד באיטליה ועד תבניות מורכבות ושיפוצים הנעשים במזרח הרחוק.
צוות הקריאטיב של המותג מורכב מקבוצת מעצבים בינלאומית, שמטרתם להציג לעולם קולקציה המציעה את הפרשנות האופטית העדכנית ביותר המתכתבת עם הטרנדים האופנתיים של העונה.      
 
המותג המציע קולקציית משקפי ראיה לאנשים שאוהבים להעז, שמאמצים אופנה ולא חוששים למשוך תשומת לב. הקולקציה כוללת מסגרות עבות, צורות וגדלים לא שיגרתים, גוונים מיוחדים, שילובים יחודיים של מתכות ואצטט שמייצרים לוקים חדשניים.  
 
בקולקציה מסגרות עגולות קטנות למראה אינטלקטואלי לצד מסגרות עגולות גדולות באופן מיוחד במזכירות סגנון רטרו, מסגרות עבות בהשראת איב סן לורן לצד מסגרות מתכת שאנחנו רגילים לראות דווקא במשקפי שמש. 
 
 
 רוי פייר ניו יורק
 
המעצב רוי פייר מציע קולקציית משקפי ראיה המתכתבת עם קולקציית משקפי השמש של המותג ומתרפקת על העבר. קולקציית משקפי הראיה מתכתבת עם קולקציית משקפי השמש של המותג, השמה דגש על האופנה הקלאסית של שנות השישים עם נגיעות מודרניות ומבקשת להחזיר את ה- "GLAM OLD HOLLYWOOD". 
 
הקולקציה תורגמה על ידי פייר לאנסמבל משקפי ראייה יוקרתי המשלב בין הדגם החתולי המוצלח למשקף ראיה אלגנטי שעיצובו החתולי "מרים" את עצמות הלחיים ומהווה תכשיט מחמיא למי שעונדת משקפי ראיה באופן קבוע.  העיצוב המודרני מתאפיין בטרנד המוביל- גשר מתכת המחבר בין העדשות בחלקן העליון.
בקולקציית משקפי הראייה נבחרה צבעוניות המתאימה לגווני העור השונים ומדייקת את העיצוב למשקפיים סקסיים המחמיאים לכל מבנה פנים.  
 
אולטימייט
 
אולטימייט הוא מותג משקפי ראייה שמתמחה במשקפיים עשויים מהחומר ההנדסי המהפכני אולטם (ultem), שפותח עבור נאס"א לשימוש בטיסות לחלל ואושר ע"י ה FDA האמריקאי.
 
מדובר בחומר ידידותי לסביבה בעל תכונות מיוחדות המעניקות למשקפיים את יתרונותיהם: קלות מרבית- שוקלים בין 6.54 גרם ל 11.98 גרם!!!
 
מרכיב מאוד משמעותי, במיוחד למי שמרכיב משקפיים במשך שעות רבות בכל יום, עמידות  – לא נשברים ולא נפגעים ממכות וכן עמידים בטמפרטורות קיצוניות, גמישות יוצאת דופן – ניתן לכופף ולשחק איתם ועדיין יישארו שלמים, פתרון מושלם להורים לילדים קטנים ולעוסקים בספורט.  
 
קולקציית משקפי הראיה של אולטימייט מדויקת ועשירה, וכל אחד יכול למצוא את הדגם המחמיא לפניו.  
בין הפריטים ניתן למצוא מסגרות חתוליות, מלבניות ,מעוגלות ועוד בצבעים אופנתיים כמו ורוד, כחול, אדום, מנומר, אפור, לבן ושחור.  
 
אירוקה- המותג אולטימייט מחיר 399 שח צילום גורן ליובוניץ’
 
טורי ברץ’
 
האישה של משקפי טורי ברץ היא אישה המחפשת אסתטיקה מתוחכמת, קלאסית וטרנדית בו זמנית. זוהי אישה פעילה שמנהלת משפחה ובית לצד קריירה ועבודה.
 
היא נשית, בעלת אמירה אופנתית עכשווית ומודעות עצמית גבוהה. 
 
קולקציית משקפי הראיה החדשה של טורי ברץ בסגנון אורבני בוהמייני, עם השראות אתניות וטאצ’ רטרואי הלקוח משנות ה- 60-70.
 
הקולקציה מאופיינת בהדפסים עשירים, שילובי צבעים מעניינים, צורות חדשניות ושימוש בחומרים יוקרתיים כמו אצטט מובחר ושילובי אצטט ומתכת . 
 
בנוסף, קולקציית משקפי ראיה  רחבה וססגונית של המותג ג’לו , המתאימה לגברים ולנשים וכוללת מגוון רחב של סגנונות כך שכל אחד יכול למצוא בה את מה שהוא מחפש.
 
אירוקה המותג -ג’לו מחיר 299 שח צילום גורן ליובוניץ’
 
טווח מחירי קולקציית משקפי הראיה ברשת אירוקה:  
גלו – 159 עד 319
פרט-א-פורטה – 239 עד 399
רוי פייר – 239 עד 479
טורי ברץ – 399 עד 639
אולטימייט – 159 עד 399
 
 
ועכשיו קולקציית משקפי הראיה במבצע:  2 משקפי ראייה ב-300 ₪ !  
החל מה 3.11 ועד ה 31.11
(* על מגוון ענק של משקפי ראיה)
 
להשיג ברשת אירוקה 


עמוד זה נצפה: 567 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור