חיפוש באינדקס עסקים

מראה סתיו 2016 בועז שטיין

פורסם מאת: בתאריך: 1 ספטמבר 2016

רטרו שיק עם קאמבק נוסטלגי של הפיפטיז ונגיעות בארוק מוזהבות סתיו/חורף 2017

 
איפור קלאסי שואב השראתו בעיקר משנות הזוהר ההוליוודיות של שנות ה-50. מראה העין החתולי, אייליינר מעוצב בקו מוקפד מאד, לצד ריסים במראה דרמטי צפופות וסמיכות, שפתיים מודגשות ועור פנים אחיד בהיר ואצילי.
 
גם בירות האופנה העניקו מחווה מרגשת לאיפור הכל כך קסום, שגם אם לא היינו שם אנחנו בהחלט שמחות שהוא כל פעם מחדש מפתיע בקאמבק מלא או חלקי אל מחוזות האיפור.
 
מסקרה, מסקרה ושוב מסקרה. זאת תשלים את המראה המאופר של העיניים וריסים מודגשים יעניקו עוצמה ממקדת ואף ידגישו את איפור העיניים. 
בועז שטיין צלם ניסים פרץ
בועז שטיין מאפר מקצועי ומורה בכיר מדגיש
 
"למתאפרות שלא התברכו בריסים צפופות וארוכות אני בוחר למרוח את המסקרה בזוויות שונות על הריסים, תנועת זיג זג אלכסונית, לא רק מלמטה כלפי מעלה אלא גם באלכסון. תנועת המריחה הבלתי אחידה של המסקרה מותירה את החומר גם בצידי הריס ויוצרת עיבוי קל".
 
השפתיים מודגשות להפליא. גוונים בהירים ופסטלים מבריקים מהעונה החמה מפנים את מקומם לעוצמת שפתיים מרהיבה של גוונים בדרגת כהות בינונית עד כהה מאד.
בועז שטיין שפתון 85 שקל
"יתרון עצום כשהאיפור הטבעי מפנה את מקומו לאיפור עוצמתי ומודגש ולו בשל העובדה כי ניתן לבצע תיקוני איפור באופן קל, פשוט ונוח. לדוגמא, אישה החושקת בשפתיים גדולות יותר תוכל לחרוג 2-3 מ"מ מקו השפתיים הטבעי ולמלא בשפתון כהה כך שלא יבחינו כלל בהרחבה מה שכמעט ולא מאפשר איפור טבעי" מסביר שטיין.
איי ליינר ג’ל של בועז שטיין 110שקל
 
פלטת הגוונים לעונה המתקררת הם מנעד רחב של חומים עם נגיעות של סגול שזיף, וגוונים שונים של מוזהבים (אדומים וזהובים) המתכתבים עם הצבעים המאפיינים את תקופת הבארוק של סוף המאה ה-17 וה-18 אשר שילובם יצרו עושר ופאר מרשים כל כך.
 
סתיו 2016 על פי בועז שטיין - צלם ניסים פרץ
 
איפור:בועז שטיין
ע.איפור: ענבל בוקין -קאנרי
צלם:  ניסים פרץ
שיער: ניסו כהן
סטיילינג: סיגל גרוס


עמוד זה נצפה: 512 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור