חיפוש באינדקס עסקים

מראה סתיו 2015 – מייבילין ניו יורק

פורסם מאת: בתאריך: 2 אוגוסט 2015

 ז’קט עור שחור הוא פריט לבוש על זמני שמעולם לא ייצא מהאופנה. גימור איכותי בצבע אלמותי תמיד ישדר סטייל וסגנון בלתי מתאמץ. כמו הז’קט, כך גם המסקרה – פריט איפור בסיסי שלעולם לא יוותרו עליו. כמו ז’קט העור, המחמיא לטי שרט לבנה או לשמלת ערב מנצנצת, כך גם המסקרה מעניקה מסגרת חיונית לעינייך, הן במראה איפור דרמטי, והן בלוק יומיומי ועדין. 

עונת הסתיו מתאפיינת בקשת גוונים קרירים יותר כהים במעט ועמוקים יותר מבאביב ובקיץ. העוצמה האפורה של החורף עדיין לא כאן, אך גווני הסתיו מרמזים עליה. אדום יין, בורגונדי, חום, ירוק זית וסקאלת גווני הניוד הם הצבעים השולטים בעונה הפכפכה זו. 

לוק הסתיו 2015 של מייבילין ניו יורק מעניק מקום של כבוד למסקרה. מניפת הריסים מעניקים מעט דרמה ללוק שיכול לשרת אותך נאמנה, גם במהלך היום וגם באירוע ערב. 
 
כך תשיגי את הלוק: 
 
1. בשל האפשרות לעבור מבוקר לערב, בחרי מייק אפ עמיד שילווה אותך לאורך שעות הפעילות. בעזרת אצבעותייך או  בעזרת ספוגית, הניחי את המייקאפ בטפיחות להשגת לכיסוי מירבי.
 
2. בעזרת אצבעות ידייך הניחי סומק במרקם קרם על תפוחי הלחיים;  מרקם זה יעניק לפנייך מעט זוהר, שובב וחיוני.
 
3. למראה מעושן מעט השתמשי בצללית קרמית בגוון טאופ (חום- אפרפר טבעי). בעזרת אצבעך הניחי את הצללית לארוך קו הריסים העליון והתחתון. בקו הריסים העליון בלבד, טשטשי מעט כלפי מעלה עד קפל העפעף.
 
4. סרקי ועבי את גבותייך בעזרת מסקרה ייעודית לגבות אשר תיצור מסגרת ותחמיא לפנייך. סרקי את הגבות מהקצה הפנימי כלפי חוץ; מלמטה למעלה. 
 
5. וכעת.. המסקרה! מסקרה בעלת מברשת גדולה במיוחד ובעלת פיגמנט אקסטרא שחור תעניק לך את הדרמה הרצויה. הברישי היטב את ריסים מהשורש ועד הקצה בתנועות זיגזג. הקפידי לעבור על כל קו הריסים, החל מהריסים העדינים והקצרים בפינה הפנימית ועד לריסים החיצוניים ביותר. 
 
6. להשלמת המראה, בחרי שפתון עשיר בצבע מסקאלת גווני הניוד. 
 
טיפ לנועזת: בשעות הערב החליפי את שפתון הניוד בשפתון ממשפחת גווני הסגול. סטייל קריר מעולם לא נראה טוב יותר! 
 
רשימת מוצרים: 
 
–  מסקרה GO EXTREME LEATHER BLACK.
– מייק אפ סופרסטיי 24.
– צללית Color Tatto  בגוון Taupe.
– שפתון Color Sensational  – משפחת החומים/ משפחת הסגולים. 
 
מראה סתיו 2015 מייבילין ניו יורק


עמוד זה נצפה: 376 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור