חיפוש באינדקס עסקים

מראה סילבסטר של מייבלין ניו יורק

פורסם מאת: בתאריך: 18 דצמבר 2013

ערב הסילבסטר מעורר בנו את הצורך והחשק להעז! זהו הזמן להגשים חלומות אופנתיים, החל מהשמלה הנוצצת ועד איפור דומיננטי ויוצא דופן. כאשר העור הופך לחיוור יותר, הגוונים החזקים מתעצמים והצבעוניות הופכת לנועזת ופורצת גבולות! הרעיון – ליצור מראה מואר וזוהר שייזכר שנים רבות קדימה…
מראה האיפור הייחודי של מייבלין ניו-יורק שואב את השראתו מהרומנטיקה של שנות ה- 20 ומעניק לנו שילוב יצירתי של צבע ותרבות.
מראה סילבסטר של מייבלין ניו יורק
בכל שנה בערב הסילבסטר מראה האיפור אצל נשים רבות מאופיין בעיניים בגוונים כהים או כסופים בשילוב של שפתיים אדומות. מייבלין ניו-יורק מציגה מראה יוצא דופן, נועז וצבעוני במיוחד המשלב מספר גוונים במראה אחד.
"הסיסמאות משבוע האופנה האחרון בניו-יורק מפצירות כי: "הרבה זה טוב", "צבעוני זה מאסט" ו’מעודן- זה ממני והלאה’. מסבירה סימונה אפלבאום, מדריכה ראשית במייבלין ניו-יורק. דוגמניות מאופרות באיפור נועז ונוצץ, בגוונים שלא ניתן להתעלם מהם – אחת המגמות הבולטות והמעניינות לשנה הקרובה!

המראה – עיניים מודגשות בצבע ירוק בוהק שלא ניתן להתעלם ממנו, יחד עם ריסים שחורות ומלאות ושפתיים בגוון סגול שזיף חם. הפוקוס בין העיניים לשפתיים מתחלק בצורה שווה ומעניק שילוב מעניין ואופנתי. ניתן לשחק עם נועזות הגוון, ולקבוע את עוצמת המראה.

כיצד נשיג את המראה:

  • התחילי עם בסיס טוב. השתמשי במייק אפ למראה עור אחיד וטבעי, המתאים את עצמו בצורה המושלמת לגוון העור שלך – פיגמנטים מינרלים עושים את העבודה בצורה מושלמת.
  • עיניים: השתמשי בצללית בגוון ירוק (נסי את סט הצלליות Big Eyes של מייבלין). הניחי מעט מהצללית, התחילי בחלק החיצוני של העין ומשכי לכיוון החלק הפנימי, הוסיפי לפי הצורך עד לקבלת המראה המבוקש. ליצירת המראה המעוגל היעזרי במברשת איפור.
    השלב השני הוא עיפרון שחור. מרחי פס לאורך קו הריסים התחתונות להדגשת צבע העיניים. לסיום משחי את הריסים במסקרה המעבה, חזרי על הפעולה להשגת מראה ריסים דומיננטי.
  • לחיים: פסלי את עצמות הלחיים בעזרת סומק ורדרד, אותו יש להניח בתנועות מעגליות מקו צמיחת השיער ולכיוון האף, עם השאריות שעל המברשת מומלץ לעבור בצידי המצח לכיוון הרקות.
  • שפתיים: מרחי שפתון בגוון סגול חם בולט כדוגמת גוון 906 מסדרת קולור סנסשיונאל ויוידס.
  • ציפורניים: להשלמת המראה, צרי מראה לק בצורת פרנץ’ הפוך בגווני זהב ולבן.

 



עמוד זה נצפה: 378 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור