X
מאות חטופים על ידי החמאס
576
ימים
:
11
שעות
:
15
דקות
:
00
שניות

חיפוש באינדקס עסקים

מצלמת אינטרנט בתא הלבשה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 ספטמבר 2007

TNT

רשת TNT יוצאת בשת”פ עם אתר האינטרנט נענע בתחרות נושאת פרסים על הקליפ הכי נועז החל מיום שישי הבא (28/9) ובמשך 8 ימים רצופים, תא הלבשה נייד יתור בכל חלקי הארץ וצעירים מעל לגיל 18 , יעלו, יחליפו לבגדי המותג TNT ויצלמו קליפ נועז. כל הקליפים שיצולמו, יעלו באותו היום לאתר נענע, והגולשים יבחרו את הקליפ הכי נועז. הזוכה במקום הראשון ירוויח פרס של 1000 שח לרכישת בגדים ברשת TNT.הפעילות תיקח חלק בכל מקומות הבילוי של הצעירים בארץ למשל: חוף נירוונה בכנרת, מועדון הורטיגו ברמת דוד, מועדון האולטרסאונד בקיבוץ יגור, הגראנד קניון בחיפה, חוף פלמחים, הטיילת בראשון לציון, חוף הדקל באילת, מועדון הפורום בבאר שבע, חוף ניצנים, מועדון הקלרה בתל אביב, מועדון אקספקט באשדוד, ערוץ לכת בכפר ויתקין מועדון האומן 17 בתל אביב ,מועדון מייקס פלייס בירושליים ועוד.פרטי מיקום התא הנייד יופיעו כל יום בבלוג TNT באתר נענע ,כך שכל מי שרוצה לדעת על מיקום התא באותו יום, יכול להכנס לבלוג ולקבל פרטים.

בנוסף, צעירים לבושים בבגדי TNT מכל הארץ, יוכלו לצלם בעצמם קליפ נועז בבית ולשלוח לאתר נענע על מנת להיכנס לתחרות.במקביל לפעילות תצא הרשת במסע פרסום רחב . הקמפיין באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בתקציב של למעלה מ-5 מיליון ₪ וכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית ,מודעות בעיתונות הכתובה , סרטי פרסומת בקולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד- הצעירים.

 לדברי איילת פיצ’ון -עוז, מנהלת השיווק של רשת TNT: “אופי הפעילות מתאים לקונספט הקמפיין שהעלנו העונה :”   TNT .virtual world, real fashion “. הקמפיין מציג את עולמם הוירטואלי של בני נוער וצעירים בימינו, המתקשרים זה עם זה באמצעות בלוגים, צ’טים, מצלמות והיכרויות באינטרנט. הפעילות כולה תצולם במצלמות אינטרנט והקליפים יעלו לאתר אינטרנט. ”
לדבריה: ” חברת TNT שואפת לגעת בקהל היעד, הצעירים, ולהביא את המותג אליהם, אל מקומות הבילוי בהם הם לובשים את בגדי המותג ומרגישים הכי טוב עם עצמם.”  



עמוד זה נצפה: 573 פעמים