חיפוש באינדקס עסקים

מעצבת האופנה אליאן סטולרו משיקה קולקציית קיץ 2014

פורסם מאת: בתאריך: 12 מאי 2014

במה שהפך לסימן ההיכר שלה, ממשיכה גם העונה סטולרו את השימוש בבדים וחומרים יוקרתיים, עשירים בדפוסים וטקסטורות ייחודיות המוגשים בגזרות מעוצבות לעילא בגזרות נשיות ומחמיאות. מפריטים במראה מחויט ומוקפד ליום העסקים דרך שמלות יום קוקטיות קלילות וכלה בשמלות ערב עשירות ומלאות דרמה, הקולקציה של אליאן נועדה לשרת את הלובשת לאורך כל שעות היום.

בקולקציה מספר פריטים המוגשים הן בגרסה מודפסת וצבעונית, והן בגרסה מונוכרומטית, כמו חליפה של חולצה וחצאית, פעם בדפוס אול-אובר המשלב גיאומטריה וסחלבים בצהוב-שחור-לבן, ופעם בלבן צחור הנשבר על ידי רוכסנים כסופים.
בולטים בקולקציה: חליפת חצאית מכותנה בדפוס פסים ופרחים בשילוב דנים, חולצת גלביה משיפון רקומה בחרוזים, חולצה וגופיה שחורות מחויטות מתוכשטות בחרוזי פנינים ענקים, שמלה בדפוס טרופי בדוגמת פליסה, שמלות קוקטייל וערב מתחרה ומשי בירוק בקבוק, מכנסיים לבנים מתרחבים, חצאית בלון מתוקה בפסי אלכסון צבעוניים על רקע לבן וקבוצת פריטים בדפוס אתני-שבטי, חלקם משולבים בכתום עז.

מסורת חייטות העילית המוקפדת, עוד סימן היכר מובהק של סטולרו, ניכרת גם בקולקציה הזו, וכמוה גם הבדים המשובחים: משי בעיבודים שונים, כותנה, שיפון, תחרה וגיפיור, פשתן ועוד.

העונה, לראשונה מאז הקימה את בית האופנה שלה, אליאן משלבת לצד הקולקציה גם אוסף מובחר של אביזרים, ביניהם נעליים וסנדלים של מותגי היוקרה Pollini ו- Fabio Rusconi מאיטליה ו-Robert Clergerie מצרפת, תיקים של Caterina Bertini ו-Connie Brand מאיטליה, ותכשיטים ייחודיים בעבודת יד מצרפת.
 


 



עמוד זה נצפה: 525 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור