חיפוש באינדקס עסקים

מעצבי שיער מספרים – חוויות שימוש באילומינה

פורסם מאת: בתאריך: 24 אוקטובר 2012

צוות מעצבי השיער לוולה פרופשיונלס, הוזמנו לבדוק מקרוב את סדרת צבעי השיער המהפכנית אילומינה והם מסכמים את החוויה: כל הדעות ממקור ראשון על המהפכה בצבעי השיער

מעצב השיער איציק כרסנטי
ההפתעות בסדרת האילומינה הן רבות: בתהליך צביעת השיער אנו מחפשים בדומה לצייר ופלטת הציור שלו- אפשרויות לסקאלת צבעים מרגשת וייחודית, שאפשר בקלות לרקוח את התמהיל שלה. כאן הגדולה של סדרת האילומינה: נוסף למנעד גוונים רחב שמאפשר להגיע לגבהים חדשים- הצבע מאפשר כיסוי מלא לשיער לבן, והצבע רך וזוהר, מחזיר אור ובעל ברק קבוע. הגדולה בסדרה היא השימוש הטכנולוגי באור להגדלת אפקט הצביעה בשיער: מתקבל אפקט עוצר נשימה מואר ומגוון, שניתן להתאים לכ לקוחה ולכל סוג שיער.
האילומינה הוסיפה לפלטת הצבעים שלנו- אפשרויות להגיע לגוונים ייחודיים , ויצירתיות אינסופית, ללא הגבלה.

מעצב השיער אילן מרגלית:
אני מודה ומתוודה: אין היום צבע כזה: זוהי סדרת צבעי שיער שהשימוש בה והמריחה שלה רכה ונעימה, הצבע חלק ונקי, לא צריך להשתמש בכמות צבע גדולה וכבדה- אלא בשכבה דקה ורכה למריחה. לעומת צבעי שיער אחרים שהם קשים כבדים ומצריכים שימוש בחומר צביעה רב- האילומינה דורשת מעט חומר- ומעניקה תוצאות מדהימות: שיער מבריק באמת, ולא רק טקסטורה של שיער מבריק-זהו מבחינתי הבדל עקרוני ועיקרי.
הסדרה תופסת שיער לבן ומכסה אותו ב100% , והברק של הצבע נשאר לאורך זמן- לא כמו צבעים אחרים שדוהים לאחר חפיפה או שתיים.
גווני הסדרה הם גוונים פתוחים עם המון אור- גוונים מוארים במגוון שמעולם עוד לא נתקלתי בהם. נהניתי מאוד לעבוד עם הסדרה, בעיקר מהעובדה שניתן לעבוד באופן משולב לקבלת אפקט שכל חלק של השיער יהיה בגוון אחר במשחק מדורג או מפולח. זהו הצבע שחיכיתי לו: הצבע פשוט מושלם, ופתר את בעיית התאמת צבעי השיער למים הקשים בישראל: הצבע משאיר את הלחות והברק בשערה לאורך זמן.

Gמעצב השיער עופר

מבחינת הצבע והמרקם שלו- עדיין לא נפגשתי במרקם כל כך נעים וקטיפתי. מה שמדהים בסדרה הוא אפקט זריקת האור החוצה מהשיער: אם מדליקים תאורה על השיער או בחשיפה בשמש- האור מאיר את הצבע- והאפקט הזה מתקבל בשימוש בצבעי האילומינה בכל חשיפה לכל סוג אור שהוא!
הברק נשאר בשיער והצבע אינו דוהה. הסדרה גם מעניקה לנו מבחר גדול יותר בעיקר בגווני הבלונד הבהיר- והגוונים האלו עשירים , מלאים, והתוצאה עוצמתית.
אני מצפה שכל לקוחה שלי עם הצבע- תהיה שגרירת החידוש שכן מהר מאוד יבחינו שהיא עשתה שינוי לא רגיל בשיער שלה, ואני בטוח שיבחינו מיד בהבדל.
זוהי הצעקה האחרונה בעולם הצבע- שמקפיצה את טכנולוגיית צבעי השיער קדימה, מעניקה פתרונות שייחלנו להם, ומעניקה לנו חווית שימוש מקצועית ייחודית.

מעצב השיער קובי בן חיים
במגע הראשון עם צבעי הסדרה, ניתן מיד להבחין במרקם שונה ממה שהכרנו עד היום: המרקם רך ונעים למגע, ומזכיר את הרעננות הרכה של מסכת טיפוח- ולא את הכבדות של צבע שיער. בסדנה בווינה השתמשנו בצבע על כל סוגי השיער לכל צבעיו וגווניו- ואני יכול להעיד ממקור ראשון שכל הגוונים הלא רצויים- מנוטרלים בצורה מושלמת.
הפיגמנטים החומים יפים ונקיים, ובגוונים הכהים הקרים מקבלים פיגמנטים דומיננטיים וחזקים שמניסיוני אין אפשרות לקבל בשימוש בצבעים אחרים.
בנוסף הסדרה מעשירה את גווני הבלונד- והברק והגוון שמתקבל לאחר השטיפה פשוט מדהים. בצבעים אחרים אפקט הברק מתקבל רק באזור הקרקפת- ולעומת זאת בשימוש בסדרת האילומינה- מתקבל ברק טבעי לכל אורך השערה המעניק לה מראה זוהר.
זהו צבע מדהים שמנצח בנוקאאוט כל מוצר צבע מקביל- ומעניק ברק ב10 רמות יותר מכל צבע אחר שנתקלתי בו. זה הצבע המבריק ביותר שנגעתי בו.

מעצבי השיער ז’קלין ואביגדור ליכטנשטיין
האפקט המתקבל מהשימוש בסדרת האילומינה הוא יותר בוהק וטבעי- הצבע מדבר בעד עצמו, והתוצאה שמתקבלת היא הדבר האמיתי- מראה וצבע שיער טבעי, המעניק את התחושה שזה הצבע שנולדת איתו.
בכל תאורה ובכל מצב- הוא בולט ובוהק, והשימוש בו נעים מאוד: קרמי ונעים למגע. ניסינו אותו על כפות הידיים, והוא גם נעים מאוד על הראש- דבר החשוב מאוד ללקוחות שלנו. התחושה היא של צבע עשיר בלחות, והתוצאה מעניקה שיער בגוונים מדהימים בעל ברק ונפח, שנראה פשוט נהדר. הסדרה מעניקה מראה של יוקרה ,זוהר וקידמה לכל סוג שיער.

מעצב השיער קולי
הצבעים מרעננים בשקיפות שלהם, ובעלי נוכחות ויכולות נהדרות של הענקת ברק. היתרון הגדול הוא בכך שלצבעי הסדרה אין ריח של אמוניה- אלא ריח נעים, והוא עוטף את השערה וחודר אליה באיטיות, ומכיל מרכיבים השומרים על בריאותה.
זהו חוד החנית בגל החדש בפיתוח הכימיה של השיער- והתוצאה היא צבעים בעלי מנעד עשיר ורחב. בנוסף לריח הנעים, ניתן להשתמש בצבע בכל אחוזי החמצן בנוחות מירבית.
ברגע שמישהו יוצאת מהמספרה עם הגוון החדש- נותר אפקט מדהים: מתחשק לגעת בשיער בעל הברק והרכות הזוהרת, שמחזיר אור באופן כל כך טבעי.

מעצב השיער דורון ג’ל
בפיתוח צבעי הסדרה השתמשו במרכיבים שמעניקים אפקט זוהר ומאיר בחשיפה לכל תאורה שהיא- ביום ובלילה. אם בעבר היה צריך לצאת מהספרה לשמש- בכדי לראות את הצבע האמיתי החדש- כאן נפתרה הבעיה: כל תאורה מדגישה את האור הפנימי של הצבע החדש. לאחר היכרות עם סדרת האילומינה- קשה להבין איך הצלחנו לעבוד עד עכשיו עם צבעים אטומים. המרקם הנעים הוא גם בריא לשיערה- ועוטף אותה לכל האורך ומחזיר לה פיגמנטים, ומראה בריא ומלא. הצבע תופס גם על שיער פגום, וגם בקצוות הוא נתפס בחוזקה ובצורה עמוקה. הגוונים בסדרה מובילים את הגוונים הצפויים לאופנת החורף והקיץ 2013: חידוש של גוונים חסרים שלא היו לנו עד עכשיו: בלונד פסטל, בלונד פנינה, בלונד פרפר- המאפשרים לנו לפנות לקהל יעד חדש, ולהציע לבלונדיניות צבעים חדשניים מעבר לבלונדיני החלמוני. והשיא הוא שגם שיער לבן מכוסה לחלוטין בגווני הבלונד.
הסדרה מעניקה לנו את הזוהר שבגוון: גוונים זוהרים וצבע בעל נוכחות זוהרת, מזמינה וקורצת.

מעצב השיער גדי עמר
אילומינה היא הדבר החם הבא בעולם צבעי השיער, המעניקה את הברק ואפקט הצבע המקסימאלי. חוויית העבודה עם צבעי הסדרה היא מדהימה: השיער מקבל התחדשות ברק, טקסטורה רכה וגמישות, ובנוסף אין צורך להיאבק באפקט היובש בשיער. עצם השימוש בצבעי הסדרה מכיל תוספת לחות, רכות וקלילות.
הצבע נותן פתרון לבעיה המרכזית של מעצבי השיער, והיא בעיית הברק מחוץ למספרה. עד עכשיו צבעי השיער השתנו לפי התאורה, וכעת קבלנו פתרון טכנולוגי המעניק ברק ואור בכל תאורה בכל רגע ורגע. אני ממליץ בחום לכל מעצב שיער לחוות את הלהיט הזה. זהו צבע שהוא יותר ממדהים- השוני הוא בתוצאה, והמרקם הברק והאור מעניקים מראה סופי מושלם.

מעצב השיער אשר מינץ
אני מסכם את המפגש שלי עם סדרת האילומינה במילה אחת: הפתעה. אנו במקצוע שנים רבות, והופתעתי לגמרי מתכונות צבעי הסדרה: לאחר השימוש השערה מצופה בשכבת מגן רכה ונעימה, ולאורך כל תהליך הצביעה האפקט המתמשך הוא אפקט של טיפוח השיער. הופתעתי מעוצמת הרכות הצבע והברק.   מבחינת הגוונים- יש אין ספור אפשרויות להשגת אפקטים חדשים ומרשימים, ועדיין לא נתקלתי בצבעים כאלו- שמחזירים כל כך הרבה אור מתוכם. הגוונים החדשים הם עולם ומלואו, בעיקר גווני השטיין- קלייר שנראים כמו שטיני טבעי. כל מעצב שיער שיעבור את חוויית האילומינה יחווה את אותו האפקט: בוהק, רכות, ומבחר גוונים טבעיים עצום מוכן לשימוש.

מעצב השיער אדי ניזרי
צבעי האילומינה נעימים ורכים עם המון ברק, לא תוקפים את השיער אלא עוטפים אותו.
גם בעת המריחה והחפיפה- המרקם הקטיפתי נשמר. נעלמה גם תחושת היובש המאפיינת את תהליך צביעת השיער. התוצאות מדהימות- בעיקר העובדה שהצבע מעניק כיסוי מלא לשיער לבן. זהו הצבע הטוב ביותר שהשתמשתי בו ב25 השנים שאני במקצוע, והסדרה אצלי במקום הראשון מבחינת האיכות, הגוונים והמרקם, ומעניקה תוצאות זוהרות ומושלמות

מעצב השיער אמיר קל
בהשקת סדרת האילומינה חוויתי חוויה שגרמה לי לראות ולהבין דברים בנושא השיער והצבע שהם חדשניים ומהפכניים לגמרי. המרקם, הריח והעבודה המקצועית בשימוש בצבעי הסדרה שהם נעימים למריחה גם לי וחשוב יותר- גם ללקוחות שלי. הצבע מגיע בגוונים יפהפיים המתאימים לשיראל במיוחד מבחינת בעיית דהיית הצבע והברק: בסדרת האילומינה הצבע והברק נשארים ואינם דוהים, והייחוד בסדרה היא שהצבע הוא בגוון אחיד משורש השערה ועד הקצוות לכ אורכה. זוהי הקדמה בטכנולוגית צבעי השיער שמעניקה לנו תוצאות ייחודיות זוהרות וחדשות.



עמוד זה נצפה: 600 פעמים