חיפוש באינדקס עסקים

פריס הילטון – מאחורייך!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 ספטמבר 2010

 

טל נוי עשתה את TLV ומתפנה להוביל את הקמפיין הישראלי של RICH, "השמפנייה של פריס הילטון". הקמפייןפריס הילטון - מאחורייך! יעלה בפייסבוק וביו טיוב במסגרתו תעלה נוי בלוג מצולם בשם "מיומנה של MISS RICH"

טל נוי, ש"העיפה לכולם את התריס" בתוכנית המוצלחת TLV, היא הראשונה מבין משתתפי התוכנית לקבל קמפיין. בת הטובים מכפר שמריהו, תככב בקמפיין החדש של RICH – השמפניה של פריס הילטון. במסגרת הקמפיין תעלה טל בלוג מצולם בפייסבוק וביו טיוב בשם, "מיומנה של MISS RICH" ותציג יומן יומי עם הטיפים הכי נכונים להתנהג ולהיות הכי RICH!

במהלך חודש ספטמבר יעלו סרטוני הבלוג של טל נוי בדף הפייסבוק של החברה. הסרטונים יציגו את טל בפעילות יום-יומית של נערת RICH יחד עם "סאנג’יב", הסנג’ר של טל שמסייע לה בכל העולה על רוחה.

בין הפוסטים שתעלה טל: המדריך המלא עפ"י טל לשיזוף המושלם, פוסט ההבדלים בין גבר איטלקי לגבר ישראלי, פוסט "יוצאת להשחית את העיר", פוסט טראומתי, פוסט מחפשת אאוטפיט ליום כיפור ועוד.

השקת הסדרה היא חלק ממהלך תוכן כולל של המותג Rich וחברת התוכן The Box שמלווה את הרחבת פריסתו של המותג לכל הארץ.

’RICH’ הינו יין מבעבע איטלקי יבש המיוצר מענבי שרדונה בשיטת שרמט המסורתית המשווק בפחיות מוזהבות, המכילות 200 מ"ל של משקה. הסדרה כולל  3 טעמים:

RICH SECCO – מכיל 10.5% אלכוהול. RICH ROYAL – קוקטיל בתוספת תותים ופירות יער טבעיים, מכיל % 5.6 אלכוהול. ו -RICH PASSION – קוקטיל בתוספת תפוזים ופסיפלורה טבעיים, מכיל% 5.6 אלכוהול.

המותג הינו מותג בינלאומי חדשני בקונספט שתייה ON THE GO, בעל רקורד של הצלחה בעולם. הפרזנטורית הבינלאומית של המותג היא פריס הילטון המשקפת את חיי הלייף סטייל ואת תפיסת החיים שמציג המותג RICH

קבוצת C.O.L עוסקת בפיתוח וייבוא מותגים ייחודיים בעולם הצרכנות, תוך התמקדות במשקאות המקדמים חדשנות, בריאות, אנרגיה ולייף סטייל. החברה הינה המשווקת הבלעדית של המותג האירופאי RICH בוורסיה הכשרה שלו בישראל ובקהילות היהודיות בעולם. החברה הוקמה בשנת 2008 ומנהלי החברה הינם אלי פרג’י, שיזם והקים את החברה ואבי כ"ץ. החברה נמצאת בבעלות "קבוצת שיף", העוסקת בהשקעות בתחומי הנדל"ן וההייטק בישראל, ארה"ב, מזרח ומערב אירופה ורוסיה.



עמוד זה נצפה: 390 פעמים