חיפוש באינדקס עסקים

מעצבים כחול לבן mikanmor מעצבים בעור

פורסם מאת: בתאריך: 19 אפריל 2015

 קבוצת עיצוב ה"ארטיזן"– אמנות עבודת היד לתכשיטים, תיקים ופרטי לבוש מעור, משיקה 

2 קולקציות מרתקות המייצגות סינרגיה בין המודרני למסורתי .הרמוניה של צורות, צבעים ומרקמים: 

תכשיטים ותיקים "קולעות" ולראשונה קולקציית פריטי לבוש איכותיים בשם  GOLD

 

מעצבים כחול לבן mikanmor מעצבים בעור

 

Mikanmor  הינו בית עיצוב  לתיקים ותכשיטים מעור של צמד מעצבות יזמיות, מורן אגקי וענת אופיר,

בשיתוף מעצבים צעירים שהם בוגרים טריים לעיצוב הפועלת במתכונת סטודיו אומנים פתוח לקהל לצד חנות . Mikanmor , מציעות  פריטים מעוצבים בעור  עם אג’נדה אופנתית  חזקה,  שלא מאמינה בכמות אלא באיכות ושימוש רב שנים. במרכז כל קולקציה  עומד רעיון של מסע, שרובו מתרכז באפריקה אך גם גולש לאסיה ומתאפיין בחיפוש אחר צורות, מרקמים, וטכניקות שבטיות.

 

לצד ההשראה האתנית הוקפד לשמר את השפה הנקייה של המותג והפונקציונליות של המוצרים וקיימות. בכל מוצר יש מספר מצבים לשימוש, ועם תשומת לב מודגשת על איכות לא מתפשרת כך שהמוצר ישתבח עם הזמן. האלמנטים השבטיים באים לידי ביטוי בגזרה , בצבעוניות ובבחירת החומרים תוך הקפדה על השפה הנקייה של המותג והפונקציונליות של המוצרים.

 

קולעות : מספר את השיח האין סופי בין צורות וטכניקות קדמוניות ושפה צורנית מודרנית. קולעות הנה קולקציית תכשיטים ותיקים בהם מעצבות ארטיזן -אמנים יוצרים בעבודת יד , מימד חדש בחומר ובצורה, על ידי יצירת חורים ועיבוד של בליטות על העור, התוצאה מראה קלוע למרות שאין מדובר בטכניקת הקליעה[ מלבד בתיקים] כאשר החלקים הבולטים יוצרים פסיפס גאומטרי רצוף הצבוע בזהב. להדגשת האלמנט על עור נבחרו עורות בצבעים נועזים של פוקסיה ירוק ובורדו לצד חום ושחור

 

Gold הנה המשך סדרת פריטי לבוש מעור הכוללת: וסטים וג’קטים  מחומרים איכותיים עם  השקעה בגזרות חטובות ותפרים אלכסוניים ליצירת עניין .

 

חלל החנות הנו סטודיו פתוח לחנות. הפתיחות העיצובית של החלל מאפשרת לקבל השראה מהרחוב מהאנשים ומהלקוחות הפוקדים את החנות. כל הפריטים מעור איכותי איטלקי. כל התכשיטים וחלק מהתיקים מיוצרים בעבודת יד .

 

 מעצבים כחול לבן mikanmor מעצבים בעור

 צלם: קית גלסמן

 

 

 



עמוד זה נצפה: 435 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור