חיפוש באינדקס עסקים

הטרנדים החמים לאביב- קיץ 2017

פורסם מאת: בתאריך: 7 מרץ 2017

נראה כי עונת הגשמים אוטוטו מגיעה לסיומה, אך הנה כבר איתנו מבול הטרנדים החמים לעונה הבאה! 

כשמזג האוויר מתחמם והשרוולים מתקצרים, מפנים את מקומם הטרנדים החורפיים לאלו הקיציים והאביביים. 
עולם האופנה אינו עוצר או נח לרגע ועל המסלולים של המותגים ומעצבי העל הגדולים כבר התהלכו דוגמניות יפות כשהן לבושות במיטב האקססוריז והמחלצות שמהווים את הבשורה לעונות הקרובות ואיתן יישרו אוטוטו קו יתר המעצבים ורשתות האופנה הגדולות. 
 
אז מה נראה בארוננו בעונות הקרובות? רשמו לעצמכן, אלו הטרנדים החמים לעונות אביב- קיץ 2017!
 
הפרנזים חוזרים! 
 
בעוד שהחורף מביא עימו כבדות, האביב מסמל תנועה והתחדשות. 
הטרנד האהוב והמוכר הראשון הם הפרנזים, אותן פיסות עור או בד הקופצות ומשתקשקות עם כל תנועה. 
 
לדברי מורגן שאואט- עוז, מנהלת השיווק של רשת חנויות האופנה SELECT, "הפרנזים, אשר רלוונטים זה מספר עונות ברצף, ממשיכים להביא עימם רוח רעננה אשר מחייה את הבגד. 
את הפרנזים ניתן יהיה לראות כשהם משולבים בכמעט כל פריט אופנתי העולה על הדעת, החל מחצאיות וחולצות ועד אקססוריז כגון תיקים ושרשראות".
תיק פרנזים דמוי עור, 49.90 שח, להשיג ברשת SELECT ובאתר www.Select- Fashion.co.il, צלם דימטרי גרין
פרינטים של שנות ה-70’
 
לדברי הסטייליסטית, מעצבת ומבעלי רשת חנויות האופנה קמדן אנד שוז, מיטל שני, "בכל עונה מחדש עושה קאמבק עשור אופנתי אחר, באביב והקיץ 2017 הקרובים אנו עתידים לחזור כמו במנהרת זמן לשנות ה-70’ העליזות ולקשט את מיטב הבגדים והאקססוריז עם פרינטים והדפסים גדושי צבעים עזים, בניהם ירוקים, אדומים, כחולים ושאר צבעים דומיננטיים ומקפיצים, המשולבים יחדיו עם צורות שונות ומזכירים מעט טפטים. 
 
חצאית מנוקדת, 160 שח, להשיג ברשת מאיושה שינקין 5, בוגרשוב 32 ודיזינגוף 150 תל אביב, צלם איתן טל
 
אם כבר בפרינטים עסקינן, מוסיפה שני, אחד הבולטים ביותר יהיה זה החביב המנוקד".
 
תיק רטרו, 79 שח, להשיג ברשת קמדן אנד שוז צלם אושרי תורתישמלת מקסי, 200 שח, להשיג ברשת מאיושה (שינקין 5, בוגרשוב 32 ודיזינגוף 150 תא), צילום אסף ועומר מסינגר
 
פרחים
 
לדברי גילי רעני, מבעלי רשת חנויות האופנה התל אביבית מאיושה, "איך אפשר לדבר על אופנת האביב מבלי להזכיר את הטרנד הפרחוני? 
השנה חוזרים הפרחים בפרינטים אול- אובר מלאי ססגוניות וצבעים, גם הם ברוח שנות ה- 70’. 
נוכל לראות את הפרחים מלבלבים על הבגדים, נעליים ואקססוריז אפילו מעט בהגזמה ושלא נאמר קיטש".
שמלה פרחונית, 139 שח במקום 190 שח, להשיג ברשת חנויות האופנה מאיושה (שינקין 5, בוגרשוב 32 ודיזינגוף 150 תא), צלם דן מילרטבעת זהב ויהלומים, 13570 שח, להשיג ב- BLOOM תכשיטי יוקרה שוהם 6 רמת גן, יחצ
 
יום ורוד
 
לדברי המפיקה ויזמית ירידי האופנה SHEEK.ME לימור כץ, "נראה כי בעוד שהאופנה החורפית היא קודרת ומעט אפלה, העונות הקייציות תהיינה אופטימיות במיוחד השנה. 
הורוד חוזר בכל הכוח העונה לצבוע לנו את המלתחה! 
אל גוון הוורוד בייבי ששלט עד כה, מצטרפים גם גווני הורוד פוקסיה ובזוקה הצעקניים, שידאגו שאת מה שלא נחליט ללבוש יראו כולם ולמרחקים ארוכים!"
,תיק גב, 49.90 שח, להשיג ברשת SELECT ובאתר www.Select-Fashion.co.il, צלם דמטרי גרין
 

לא רק השמש צהובה!
 
לדברי יען נוה, מעצבת ראשית ובעלת סטודיו התכשיטים החברתי "עדיים מכל הלב", מלבד זה הוורוד, צבע נוסף מתבקש לעונה החמה הוא כמובן הצהוב, אשר חוזר במלוא הדרו ומאיר את האקססוריז, נעליים ובגדים, החל מזה החרדלי ועד הצהוב הבוהק הלימוני. 
הצהוב הוא צבע חזק ודומיננטי ודי בפריט אחד בצבע היפה בכדי לשדרג את המראה".
עגילים, 550 שח, להשיג בעדיים מכל הלב (יוסף ספיר 1 רג) ובאתר www.adaim-yr.co.il, צלם יוסי גמזו-לטובהשרשרת אבנים היוליט בצבעים, 310 שח, להשיג בעדיים מכל הלב (יוסף ספיר 1 רג) ובאתר www.adaim-yr.co.il, צלם יוסי גמזו-לטובה
 
אוברולים
 
לדברי גילי רעני, מעצב ובעלים ברשת "מאיושה", "דרך ארוכה עבר אוברול הג’ינס הקלאסי הזכור לכולנו מילדות והנה הוא חוזר גם בעונות החמות הקרובות, החל מכאלו מפוארים ונוצצים לערב ועד קלילים ופסטליים ליומיום.
 
כבר לא צריך להתאים מכנסיים וחולצה, האוברול הוא בהחלט אחד הפריטים הנכונים ביותר למלתחה החדשה, אשר נעימים, קלילים ונוחים מאוד ללבישה".
 
אוברול קפרו, 189 שח, להשיג ברשת קמדן אנד שוז ובאתר www.Camden.co.il, צלם אושרי תורתי
 
אוריגמי
 
"אומנות קיפולי הנייר היפנית אינה נגמרת רק בציפור או סירה מנייר" מתבדח תומר בן יוסף, מעצב ובעלי מותג התכשיטים והאקססוריז ASAF & TOMER, "טרנד האוריגמי מביא עימו רוח אומנותית לבגדים, אקססוריז ותכשיטים אשר מקבלים טוויסט מדליק בעזרתם של מיני קיפולים וכיווצים שונים שהופכים גם את הפריטים היומיומיים הכביכול "רגילים" לכאלו שונים ומיוחדים. 
הטרנד בהחלט אינו מתבטא רק בבדים ובגדים, אם כי גם באקססוריז שונים, גם כאלו מתכתיים, המקופלים בצורות שונות המזכירים את האומנות היפנית".
שרשרת אוריגמי, עשויה פליז בציפוי זהב 24 קראט, 170 שח, להשיג אצל המעצבים ASAF & TOMER, צלם רן יחזקאלצמיד זהב לבן ויהלומים, 60,500 שח, להשיג ב- BLOOM תכשיטי יוקרה שוהם 6, רמת גן, יחצ
פאנק
 
טרנד נוסף אותו מציין בן יוסף הוא זה הפאנקיסטי. 
"מי מאיתנו לא אוהבת לשחרר מידי פעם את הילדה הרעה החבויה בה? 
אף על פי שטרנד הפאנק מתחבר יותר לעונות הקרות, בשל השימוש הנרחב בעור ובצבע השחור, נראה כי הניטים המתכתיים, המטאליים ושאר קישוטים ממשיכים עימנו גם לעונות הקיץ והאביב הקרובות ובאים לידי ביטוי בכל פריט אופנתי קיים, החל מנעליים, דרך בגדים ועד תיקים, תכשיטים ואקססוריז שונים".
 
תיק גב, 79 שח, להשיג ברשת קמדן אנד שוז ובאתר www.Camden.co
 
בלינג בלינג! 
 
לדברי דניאל בלום, מנהל האופרציה בישראל של המותג BLOOM תכשיטי יוקרה, "תכשיטים אומנם לא נחשבים לפריט עונתי, שהרי כיף להתקשט בהם כל השנה, אך לעיתים באופן שאינו מודע, בעונות הקרות אלו קצת נשכחים בשל הבגדים הכבדים, השרוולים הארוכים והז’קטים שיוצרים מראה עמוס ובעיקר מסתירים. 
 
בעונות החמות כשהשכבות מתקלפות ועור נחשף, תכשיטים מכל הסוגים זוכים לעדנה מחדש. 
בין הטרנדים הבולטים בעולם התכשיטים ניתן למצוא רשימה ארוכה הכוללת עגיל בודד מטפס, צמידים קשיחים ומתלפפים המיועדים לזרוע, שרשראות צ’וקר, שרשראות סטייטמנט בכלל וכאלו עם תליונים גדולים בפרט, תכשיטים העושים שימוש באבני מינרליים ואבני חן צבעוניות, עגילים בעלי טוויסט אומנותי, פריטי אוברסייז, תכשיטים בשילוב בדים, ניטים ועוד".
 
שרשרת קולר  בציפוי זהב 24 קראט, 199 שח,צמיד תואם 149 שח, להשיג אצל ASAF & TOMER, דיזינגוף סנטר תא, קניון איילון רג, קניו הזהב ראשון לציון ובאתר www.asafandtomer.co.il, צלם אורי קריספ
 
איך אפשר לסכם את הטרנדים החמים של העונות הקרובות מבלי להתייחס גם לגזרת הביוטי, הכוללת עיצוב שיער?
 
לדברי לילי הינדי, מבעלי מרכזי דורון פסקינו- פתרונות שיער, "כשהחום גובר, השיער מתקצר או נאסף. 
בעוד שבחורף אנו נהנות ממראה שיער פזור ומחמם, בימי האביב והקיץ, השיער עלול להפוך למעט מזיע ומציק. 
האמיצות יוכלו להשתדרג בתספורת קארה שחוזרת להיות אופנתית או כזו מדורגת. 
מי שפחות רגילה לשינויים קיצוניים, תוכל להתהדר בתוספות שיער שניתנות לפירוק והרכבה, גם כזו בייתית, מה שמאפשר לשנות את המראה כשמתחשק".
 
אם לסכם את הרשימה המכובדת, נראה שהעונה צפויים מגוון חידושים בזגרת עולם האופנה, כשהקו המנחה העיקרי הוא להרגיש נוח בבגדים. 
כל אחת מוזמנת לאמץ מבין הרשימה את הטרנד הנכון לה.
 
תוספות שיער, דורון פסקינו (ז’בוטינסקי 90 רג וקינג גורג’ 53 תא), צלם shutterstock


עמוד זה נצפה: 466 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור