חיפוש באינדקס עסקים

מסקרה חדשה וייחודית מבית Sisley Paris

פורסם מאת: בתאריך: 23 יולי 2013

מותג היוקרה הצרפתי, Sisley Paris, משיק מסקרה ייחודית להדגשת עינייך וליצירת מבט חושני וחודר So Intense.

המסקרה החדשה, בעלת מברשת ייחודית המעוגנת בפטנט, מאריכה ומעבה את הריסים ב- 25% ועמידה לאורך זמן ממושך. So Intense, מיועדת גם לנשים בעלות עיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע.

מסקרה חדשה וייחודית מבית Sisley Paris
מסקרת So Intense של סיסלי פריז, מאריכה ומעבה את הריסים הטבעיות ב- 25% בתוך 4 שבועות כחלק מפעילותה הטיפולית. המסקרה יוצרה לאחר שנים רבות של מחקר במעבדות סיסלי פריז- הנוסחה החדשה מגדילה למעשה את הנפח, הצפיפות והעובי כך שהריסים מודגשים וקשה להתעלם מהם. השימוש במסקרה פשוט ומאפשר דיוק מופתי מבלי להותיר שאריות, או גושים. המסקרה עמידה לאורך זמן ואינה נוזלת, או מתפוררת במהלך היום.


המברשת החדשנית, מאפשרת שימוש מיטבי בזיפי המברשת לפיזור אחיד של המוצר, יוצרת אפקט של מלאות וריסים ברורים ומודגשים. המברשת משולבת עם מגבון מיוחד המאפשר העלאת כמות מדויקת של מסקרה על המברשת. המסקרה מגיעה ב- 3 גוונים: שחור עמוק, חום כהה וכחול כהה.


המסקרה החדשה, מעבה מאריכה ומעגלת את הריסים מיד עם ההברשה הראשונה, וללא הקשיית הריסים היוצרת לרוב מראה מלאכותי, אלא מדגישה את המראה הטבעי כאילו נולדת עם ריסים ארוכים ועבים. על מנת להשיג מראה דרמטי ומודגש יש למרוח מספר שכבות להשגת הנפח הרצוי.


So Intense, הינה מסקרה טיפולית ומחזקת. הריסים מעובים ומכוסים בצורה מושלמת באופן מיידי כך שמידי יום הריסים נראים מלאים, ארוכים ויפים יותר. ברמה הטיפולית הנוסחה מכילה תרכובות ויטמין המיוצרת על ידי שילוב של טריפפטיד עם ויטמין H המעודד התרבות קרטינוציטים בתוך זקיקי השיער כך שהריסים נעשים ארוכים ועבים יותר. כמו כן, מסייעת לחיזוק היצמדות הריסים לעור כך שפוחתת האפשרות לנשירתם במהלך הסרת המסקרה. המסקרה מועשרת בשמן קיק המזין את הריסים. פרו ויטמין B5 הגורם לריסים להיות חלקים ומשיים. כמו כן, סרמידים המבוססים על אורז, המחזקים את מבנה הריסים.

מסקרת  So Intense, מכילה שעוות קרנובה, המעודדת את אפקט העיבוי, דונג דבורים, המגן על הריסים ומאפשר את הפרדתם הטבעית, מיקרו חרוזי סיליקה הממקסמים את אפקט הגדלת הנפח. פולימרים טבעיים לעיבוי המבטיחים את עמידותם של הפיגמנטים, מספק אחיזה מצוינת וכן מאפשר התייבשות המסקרה בצורה מבוקרת ומהירה ופיגמנטים טהורים המאפשרים כיסוי כפול והיצמדות של הפיגמנטים לגוון המקורי.
התוצאה המתקבלת הנה של מוצר המשלב בין טיפוח לאיפור כחלק ממדיניותו של מותג היוקרה סיסלי פריז, ריסים ארוכים יפים וחזקים יותר למבט מצודד ונחשק.
 
מחיר מומלץ לצרכן: 350 ₪.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



עמוד זה נצפה: 397 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור