חיפוש באינדקס עסקים

מנקים את העור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 ינואר 2011

מנקים את העורכמאפרת מקצועית אני מבלה את רוב היום במריחה של חומרים וצבעים על עור הפנים. היום אני רוצה להסב את תשומת ליבכן למה שקורה אחרי… אחרי שהאירוע הסתיים, בסיום היום.

לנקות את העור משאריות איפור ומלכלוך אחר הוא דבר חשוב מאוד, לא רק לבריאות העור אלא אפילו למראה האיפור של מחר. להסיר שאריות איפור ולכלוך אחר מעור הפנים הוא שלב בטיפוח האישי שלך שאסור בשום פנים ואופן לדלג עליו. ללכת לישון עם איפור הוא פשוט עוול לעור הפנים. העור צריך לנשום, להתחדש ולהתרענן לפחות במשך מספר שעות ביום, אידיאלית במשך הלילה כשהגוף ישן ומתמלא אנרגיה.
חייבים לנקות את עור הפנים כל יום, במיוחד אם את מתאפרת.

לניקוי עור הפנים יש מספר גישות. יש המעדיפות פשוט לשטוף במים, אבל שטיפת הפנים במים לא מסירה ביעילות שאריות איפור, פיח מכוניות ושאר סוגי הלכלוך המצטברים על עור הפנים משך היום.  במיוחד אם עטית על פניך שכבה של מייק אפ ואיפור מקצועי משך היום, את חייבת לנקות את הפנים בצורה הרבה יותר יסודית. איפור מקצועי מבטיח את עמידות האיפור על הפנים למשך שעות. באיפור מקצועי נעשה שימוש בשכבות של מייק אפ, פודרה, ערבוב של חומרים, אבקות וצבעים המשיגים את המראה המושלם.

כדי להשיג תוצאה של עור נקי אפשר להשתמש בחלב פנים ומי פנים, אפשר להשתמש בשמן הידרופילי (מתחלב במגע עם מים), אפשר להשתמש בסבון פנים, הבחירה שלך לפי נוחותך. התאמה של חומרי הניקוי לפנים צריכה להתייחס לא רק להעדפה שלך אלא גם לסוג העור. עור שמנוני הנוטה לפתח פצעונים או עור אקנתי יצטרך חומר ניקוי אחר מאשר עור פנים יבש ומתבגר.

לכן כשאת קונה תכשיר ניקוי לפנים התייעצי וקני את החומר שלא רק ינקה את העור אלא גם ייטיב איתו.



עמוד זה נצפה: 556 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור