חיפוש באינדקס עסקים

מי קנתה תכשיטים ושעונים של ג’וצי?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ספטמבר 2012

אווה לימסוב ורוסלנה רודינה, חמי בראל ונטלי דדון. צילום: אסף לבסלבס, מובילי דעת קהל ונשות חברה, הגיעו אמש (9.9) לאירוע שערך מותג שעוני היוקרה ג’וצי,  בחנות הדגל של רשת  אימפרס, בקניון רמת אביב לרגל ציון 40 שנות פעילות בעולם והשקת קולקציית התכשיטים של המותג, לראשונה בישראל.

לרגל האירוע הוטסה מאיטליה תערוכה בינלאומית נודדת של המותג ג’וצי, אשר הוצגה בבירות האופנה, בניהם: בפריז, מילאנו, לונדון, ניו-יורק אשר כללה  מייצגי אופנה של שעונים ותכשיטים משנות ה – 20 ועד היום, החושפים את התפתחות האופנה והטכנולוגיה.

הנוכחים נהנו מאירוח יוקרתי שכלל שמפניה צרפתית וטופינים. הגיעו לטעום ולמדוד: אירית רחמים שסיפרה שלאחר 3 חודשים של זוגיות נפרדה בידידות מאיש העסקים אבי בן בסט, קארין כהן, רוסלנה ואווה שנראו במיטבן מלוות לא בבן זוג אלה בסוכנת שלהן נורית אורגל אשר סיפרה כי מיד לאחר האירוע הן הולכות לחגוג בחתונתו של הבן של אילן מרגלית מעצב השיער ועל כן חשוב היה להן לרכוש כמה תכשיטי זהב ושעונים של ג’וצי.

אווה בת זוגו של סקאזי שמתרגלת למעמדה "בת הזוג של…" ובכך מוצאת חיבור ברור עם רוסלנה רודינה, נטלי דדון הגיעה עם חמי בראל בן זוגה ומשם גם הם המשיכו מייד לאירוע של חבר של חמי, המאורסת דפנה שחר ספגה השראות מטבעות הנישואים היוקרתיות שהוצגו בתערוכה וצילמה כמה מהם בנייד שלה.

אתי דודאי שהגיעה גם היא, פגשה את חברתה לסדרה לראשונה מאז הכריזה על אירוסיה לח"כ יובל צלנר וקפצה עליה בקריאות מזל טוב וניסתה להתעניין אצל חברותיה של שחר, אם הן מתכננות לכלול גם אותה בין מוזמנות מסיבת הרווקות המתוכננת.

אווה שחזרה רק לפני יומיים מסופ"ש בטבריה עם בן זוגה סקאזי ניצלה את ההזדמנות ורכשה לו שעון לגבר במתנה של המותג ג’וצי אותו תעניק לו בערב ראש השנה החדשה.

 

 

 

 

 

אירית רחמים וגלית פרבר. צילום: אסף לב

קארין כהן ורוסלנה רודינה עם אבי מרקוביץ מנכל רולטיים, ומלכת היופי לשעבר ילנה ראלף. צילום: אסף לב

רוסלנה רודינה והמאורסת הטרייה דפנה שחר. צילום: אסף לב
רוסלנה רודינה והמאורסת הטרייה דפנה שחר. צילום: אסף לב



עמוד זה נצפה: 560 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור