חיפוש באינדקס עסקים

מי ביקרה באולמפיאדת החורף בסוצ’י?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 פברואר 2014

מי ביקרה באולמפיאדת החורף בסוצ’י?

הכנרית המוכשרת והפרזנטורית של חברת השעונים אומגה,  ונסה מיי הגיעה אמש (10.2) למרכז אומגה, בכפר האולימפי בסוצ’י.
ונסה מיי שגם מתחרה בענף הסקי פגשה במהלך הביקור את נשיא  חברת OMEGA  (אומגה) סטיבן ארקהארט שסיפרה לו על המטרות  המקצועיות שלה במשחקי החורף האולימפיים בסוצ’י 2014.
הכנרית המוכשרת והפרזנטורית של חברת השעונים אומגה,  ונסה מיי
ונסה מיי התמקצעה בשני התחביבים שלה – נגינה בכינור וסקי, כבר בגיל ארבע התבלטה וסומנה כעילוי מוסיקלי ועד גיל 13 היא הספיקה להקליט שלושה אלבומים קלאסיים.

נשיא אומגה, ערך לונסה מיי סיור במרכז אומגה בסוצ’י, הכולל מבנה בן שתי קומות אשר משמש גם כחנות פופ אפ של המותג במשך המשחקים האולימפיים, אליו יגיעו צופים, ספורטאים ואורחים אשר יוכלו לחוות את הסימולטור האינטראקטיבי, לחקור את האמנות של שענות מכאנית, לגלוש אוספי שעון אומגה בבוטיק וללמוד עוד על דיסציפלינות החורף האולימפיים בסביבה נוחה וממותגת.

לדבריה של מיי : "זה המופע הגדול ביותר על פני כדור הארץ ולהיות כאן  עם אומגה זה חלום שהתגשם ואני צריכה לצבוט את עצמי לפעמים כדי להבין שאני לא רק חולמת, אני חיה את זה."

עוד הוסיפה מיי. "אני חייבת לציין שאני לא כאן כדי להתחרות מול הטובים ביותר, אני כאן כדי להשתתף עם הטובים ביותר, וזה הרוח האולימפית האמיתית .

לדברי נשיא  חברת OMEGA  (אומגה) סטיבן ארקהארט: " בחרנו בונסה כפרזנטורית המותג כי אנחנו באמת מאמינים שהיא מגלמת את ערכי אומגה," יש לנו כאן  פרזנטורית שאינה ידועה רק כמוסיקאית, אלא גם כמשתתפת באולימפיאדה וזה משהו מאוד מיוחד".

בסוף האירוע העניק נשיא אומגה לכוכבת ונסה מיי, שעון מהקולקציה החדשה של אומגה, במתנה.
הכנרית המוכשרת והפרזנטורית של חברת השעונים אומגה,  ונסה מיי

הכנרית המוכשרת והפרזנטורית של חברת השעונים אומגה,  ונסה מיי

 



עמוד זה נצפה: 521 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור