חיפוש באינדקס עסקים

ג’ורג’ קלוני באירוע של המותג השעונים אומגה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 מאי 2014

ג’ורג’ קלוני באירוע של המותג השעונים אומגה

השגריר הוותיק של מותג שעוני היוקרה אומגה, גורג’ קלוני, הגיע לשנחאי, לרגל אירוע השקת סדרת  שעונים חדשה. האירוע התקיים במסעדת  היוקרה -le jardin secret  (הגן הסודי) בשנחאי.

השגריר הוותיק של מותג שעוני היוקרה אומגה, גורג’ קלוניהשחקן והמפיק עטור הפרסים, אשר מלווה את המותג החל משנת-2007, היה חלק מאירוע עטור כוכבים, בו הוצג לראווה הליין החדש של שעוני Seamaster aqua terra היוקרתיים. באירוע נכחו גם נשיא אומגה, מר סטפן ארקהרט. האירוע כלל שיתוף פעולה של המותג  אומגה עם ארגון אורביס – להצלת הראייה בעולם ומניעת עיוורון.

ג’ורג קלוני ושעוני היוקרה של אומגה, לא היו הכוכבים היחידים שסנוורו בנוכחותם…הגן הסודי "הולבש" במיוחד לאירוע הנוצץ ליצירת האווירה המושלמת לאורחים המכובדים שהוזמנו לערב הקסום, אשר נהנו מהגג השקוף החדשני, המאפשר תצוגה ברורה של כוכבי השמיים. הגן כולו עוצב עם אלמנטים ייחודיים בהשראת מחוגי השעון.

גורג’ קלוני אשר לווה לבימת הנואמים בשתי ילדות סיניות שקיבלו טיפול חדשני באמצעות אורביס, סיפר לאורחים איך התחיל הרומן שלו עם אומגה…"אבי ענד שעון אומגה שנים רבות. לאחר שסיפרתי לו על תחילת הקשר שלי עם המותג, הוא
סיפר לי שהשעון אומגה שברשותו, היה בעליית הגג בביתו שנים רבות ולאחר שמצא אותו, ענד אותו והשעון מיד התחיל לפעול. מסרתי אותו לאומגה אשר לשמחתי חידשו אותו וכך הענקתי אותו לאבי במתנה ביום הולדתו".

האורחים נהנו מקוקטייל חגיגי ומינגלינג כאשר ברקע נשמעה שירתה של הזמרת הצרפתייה הפופולארית, פראנס אוולה, אשר הגיעה במיוחד לערב הנוצץ והיוקרתי.
השגריר הוותיק של מותג שעוני היוקרה אומגה, גורג’ קלוני

השגריר הוותיק של מותג שעוני היוקרה אומגה, גורג’ קלוני

השגריר הוותיק של מותג שעוני היוקרה אומגה, גורג’ קלוני

 



עמוד זה נצפה: 616 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור