חיפוש באינדקס עסקים

מירי בוהדנה ל-TOGO בפעם הרביעית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 ינואר 2011

מירי בוהדנה ל-TOGO בפעם הרביעיתרשת נעלי  "TOGO" בחרה להמשיך לעונה רביעית עם הפרזנטורית מירי בוהדנה ולהוביל את קמפיין הרשת בעונת אביב קיץ 2011, עליו תשתכר בוהדנה כ-100,000$. הקמפיין שיעלה במדיה באופן עצמאי על ידי הרשת, יכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות שייעלו לקראת הקיץ.

מאיר נג’יבי, מנכ"ל רשת TO-GO: "החיבור למירי בוהדנה, שהחל לפני 3 עונות, הוכיח את עצמו כחזק ומוצלח. בעקבות סקר שביצענו ובדק חיבור של דוגמניות למותג, עלה כי מירי בוהדנה זכתה ברוב קולות מבחינת חיבור דמותה למותג שלנו. עם צאת הקמפיין הנוכחי זכינו לפידבקים חיוביים וחמים לגבי בוהדנה וההמשך עימה לעוד עונה הוא אך טבעי ונותן חותמת נוספת לחיבורה למותג TOGO, קהל לקוחותיו וערכיו. אנו רואים בבוהדנה את דמות האישה של TOGO, שהיא עצמאית, אופנתית ונשית. אנו שמחים להמשיך עם מירי לעונה הרביעית ביחד ומאחלים לכולנו בהצלחה".

רשת נעלי "TOGO" מונה כיום 66 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. הרשת  פועלת על פי קונספט ייחודי של  VALUE FOR MONEY כלפי הלקוחה ומציעה מגוון רחב וגדול מאד של נעליים, המונה למעלה מ-700 דגמים בכל קולקציה, במחירים אטרקטיביים במיוחד, ובכך שומרת על בידולה בשוק הנעליים בישראל, תוך פנייה לקהל לקוחות מגוון ורחב. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה טוטאלית פעמיים בשנה, ובנוסף במהלך העונות עצמן מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה ע"פ המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.



עמוד זה נצפה: 532 פעמים