חיפוש באינדקס עסקים

ג’י שמש מהאח הגדול וטליה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 מרץ 2011

 טליה יחד עם ג’י שמש.המחזמר להיות כמו הקשת בכיכובה של הזמרת והשחקנית טליה, עולה בימים אלה בכל רחבי הארץ. המחזמר מספר על ילדה עם חלום מיוחד להיות צבעונית כמו הקשת, את הילדה הזו מגלמת בהצגה טליה, שחולמת להתעורר בכל יום ליום בצבע אחר. פיפי הפייה הלא היא ג’י שמש מהאח הגדול מגשימה לטליה את משאלתה ובשרביט קסמים היא מעירה את טליה ליום חדש, ליום בצבע אחר מתוך צבעי הקשת, טליה פוגשת בכל יום דמות ששייכת לאותו הצבע וטליה לומדת ומלמדת מסר חשוב וחינוכי הקשור לאותו היום.
טליה: "תמיד חלמתי להופיע בפני ילדים, את ההופעה הראשונה שלי עשיתי מול בני אביב כשגילה סקרנות ורצון ללמוד צבעים הבנתי שמשם אני צריכה לצמוח ולהפיק את זה בכדי שעוד ילדים יוכלו ללמוד וליהנות ממופע צבעוני ושמח".
סיגל מן: "כשטליה באה עם הרעיון למחזמר הייתי מוקסמת הבנתי שרעיון כל-כך פשוט הוא גם רעיון מאוד מוצלח וכך נולדו 11 שירים שמותאמים למחזמר".
ג’י שמש: "נבחרתי לשחק במחזמר בתפקיד הפייה פיפי ומיד התחברתי לדמות, הרי זה עולם האגדות שבו הכל יכול לקרות ואין יותר טוב מלהגשים משאלות. בסופו של יום אני אמא לבן וחשוב לי להשתתף במחזמר שמקנה ערכים ומסרים חינוכיים".

מילים ולחן: סיגל מן.
הפקה מוסיקאלית: ניר סייג.
בימוי וכתיבה: טליה.



עמוד זה נצפה: 445 פעמים