חיפוש באינדקס עסקים

מייק אפ חדש: ANTI-BLEMISH SOLUTIONS LIQUID MAKEUP

פורסם מאת: barosh בתאריך: 19 אוקטובר 2010

אחת מבעיות העור הנפוצות שאין להן מענה היא פגמי עור (פצעונים), בעיה שאינה פשוטה ולא תמיד חולפת עם גיל ההתבגרות. הואיל והעור סופג את מתח היום, התוקפנים הסביבתיים ושינויים הורמונאליים, יותר מאישה אחת מתוך שלוש נשים בארה"ב דווחה על פגמים כבעיית עור עיקרית ¹. למעשה, לפי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה, מחצית מהנשים בארה"ב נאבקות בפגמים כנשים בוגרות.

שגרה יומית של טיפוח נגד פגמים היא גורם עיקרי לצמצום הבעיה, לרבות השימוש באיפור המתאים. נשים רבות הסובלות מפגמים זקוקות למייק אפ אשר יטפל בחוסר האיזון של עור הפנים. בנוסף, על המייק אפ להיות עדין מספיק, על מנת שלא יגרום לגירוי בעור שממילא הינו מגורה ולא לגרום לתחושת אי נוחות – אשר יכולה להחמיר את הופעת הפגמים.

למזלנו, קיים פיתרון. כחברה מובילה בטיפוח עור דרמטולוגי, קליניק מציגה תכשיר טיפול חדש לפגמי עור (פצעונים) המצטרף לקטגורית מוצרי האיפור של קליניק ולקטגוריית מוצרי הטיפוח לטיפול בפגמי עור,   עם המייק אפ החדש ANTI-BLEMISH SOLUTIONS LIQUID MAKEUP , שותף חדש לטיפול בפגמים כשהוא מותיר גימור טבעי ויפה.

על המייק אפ החדש של קליניק ANTI-BLEMISH SOLUTIONS LIQUID MAKEUP לטיפול בפגמי עור:
ANTI-BLEMISH SOLUTIONS LIQUID MAKEUP  הינו מייק אפ בנוסחה בעלת עוצמה אך עדינה המיועדת להעניק לעור הנוטה לפגמים (פצעונים) תחושת נוחות, הודות לתערובת של מרכיבים מאזנים המסייעים לצמצם הופעת החלב (שומן), מבלי לגרום להפרת איזון לחות העור.
נוסחת המייק אפ מסווה את הפגמים, מנטרלת אדמומיות העור ומסייעת בכיסוי מראה הנקבוביות. מייק אפ קליל זה עמיד לטווח ארוך ומספק תחושת רעננות קרירה בעת המריחה,  נספג בקלילות ועדינות ואינו גורם לגירוי עור רגיש בעודו מונע באופן פעיל הופעת פגמים נוספים. ואפילו כאשר עור הנוטה לפגמים הינו במצבו הטוב ביותר, שימוש מתמשך במוצר משמר איזון הלחות והשומן לשמירה על העור כנגד התפרצויות בעתיד. התוצאה היא עד 8 שעות של עור בעל גימור יפה וטבעי.

בהמלצת רופא העור:
המייק אפ החדש של קליניק ANTI-BLEMISH SOLUTIONS LIQUID MAKEUP,   מציע גישה בעלת 4 שלבים, המוכחת קלינית, הנכללת במוצרי ANTI-BLEMISH SOLUTIONS CLEAR SKIN SYSTEM   להסתרה, טיפול ומניעת פגמים:
1. הסרה – רמה פעילה של חומצה סליצילית הפועלת כפילינג לסילוק תאי עור מתים העלולים להצטבר בעור הנוטה לפתח פגמים ומותירה נקבוביות נקיות מלכלוך ותאים מתים.
2. שליטה ברמת השומן.  תמצית Laminaria Sacharrina  , אצות ים, מנקה ומאזנת את העור. מסייעת בויסות יצור החלב להפחתת הצטברות שומן בנקבוביות בד בבד עם שימור רמת לחות מאוזנת.
3. שליטה על גורמי הפגמים. Hydroxydecanoic Acid הוא מרכיב המסייע לשלוט בגורמים להתפשטות פגמים על פני שטח העור. התרבות גורמים אלה לעיתים קרובות הינה הגורם לפגמים.
4. מרכיבים נגד גירוי  קפאין מסייע להפחית את הגירוי ככל האפשר. הוא גם מסייע להפחית את האדמומיות אשר באופן נורמאלי קשורה לפגמים ובמקביל מרגיע  את שטח פני העור כולו.

הפרטים:
המייק אפ החדש של קליניק לטיפול בפגמי עור (פצעונים)ANTI-BLEMISH SOLUTIONS LIQUID MAKEUP  מופיע בשישה גוונים להתאמה מלאה לגוון העור הטבעי.  המייק אפ ארוז בבקבוק בעל פתח נוח לשימוש, ומיועד לשילוב עם מוצרי סדרת "אנטי בליימיש"
Clinique Anti-Blemish Solutions Clear Skin System  המטפלת בטיפוח עור הסובל מפגמים ומניעת התפרצויות פגמים.

המייק אפ החדש "נבחן לאלרגיה" (רמת מבדקי האלרגיה הגבוהה בעולם!). 100% נטול בושם. נטול שומן. נבדק דרמטולוגית.
נבדק על ידי רופאי עיניים. אינו מעורר אקנה.

מייק אפ חדש: ANTI-BLEMISH SOLUTIONS LIQUID MAKEUP
מייק אפ חדש: ANTI-BLEMISH SOLUTIONS  LIQUID MAKEUP

CLINIQUE Anti Blemish SOLUTIONS LIQUID MAKEUP – שאלות ותשובות
סקוט מיסלניקי – סגן נשיא לפיתוח מוצרי איפור

מדוע Anti Blemish SOLUTIONS LIQUID MAKEUP  הינו אופציה טובה יותר לאיפור עבור אלה הסובלות מפגמים?
מוצר זה מתוכנן על ידי טכנולוגיה המוכחת קלינית המשולבת ב Clinique Anti-Blemish Solutions Clear Skin System . המוצר מכיל מרכיבים לטיפול בפגמים כמו חומצה סליצילית בשילוב עם גימור טבעי ומרכיבים מרגיעים. המוצר מספק איפור יעיל ואסטטי לבעלי עור עם גירוי הנוטה לפתח פגמים.
Anti Blemish Solutions Liquid Makeup  מכסה באופן אופטימאלי פגמים מבלי לגרום להתפשטות או לכך שהעור יראה יבשמחוספס. הנוסחה העדינה נספגת בקלילות ובאופן אחיד מבלי לגרום לגירוי. העור מרגיש נוח עם גימור יפה.

מייק-אפ חדש זה הינו נוזלי אבל פודרות מתאימות יותר לעור שמן הנוטה לפתח פגמים. האם לא כן?  לא בהכרח. הואיל ולאלה הסובלות מפגמים יש עור שמן, הן מודאגות מכך שהאיפור יישאר למשך כל היום וחלק מהאבקותפודרה מחייבות אותך לחדש שוב כמה פעמים ביום. מצב אשר יכול לגרום לגירוי עור רגיש הנוטה לפתח פגמים. אבקותפודרה יכולות לגרום לגימור יבש ומתקלף על הפגמים מבלי לכסות באופן מספק. נוסחת המוצר החדש הינה עמידה לטווח ארוך כאשר הגוון נשאר עד 8 שעות. כמו כן, מוצר זה פותח להעניק הרגשה נוחה שווה לגימור פודרה משיי וקל אשר מרגיש נוח מבלי לחדש שוב ושוב במהלך היום. בנוסף, הנוסחה אינה גורמת לפגמים חדשים ואינה גורמת לסתימת הנקבוביות דבר המהווה את הבעיה העיקרית של הסובלים מפגמים.

איך מייק-אפ זה  מסווה פגמים מבלי לסתום נקבוביות?
הואיל ו Anti Blemish Solutions Liquid Makeup הינו ללא שומן, אין הוא סותם נקבוביות ולמעשה מסייע לעור בשליטה על עודפי השומן. מרכיבים השולטים בשומן כמו תמצית Laminaria Saccharina  מסייעים במניעת הצטברות שומן עודף על פני שטח העור, אשר בעת השילוב עם תאי עור מתים יכולים להביא לנקבוביות סתומות והתפרצויות פגמים.
בשילוב עם מרכיבי הסרה כמו חומצה סליצילית להסרת תאי עור מתים התורמים לסתימת הנקבוביות, Anti Blemish Solutions Liquid Makeup מספק חיבור נפלא של תועלות טיפול והסתרת פגמים.

האם מריחת שכבת מייק אפ על עור עם פגמים מעל מוצרים לטיפול בפגמים תגרום לעור יבש מאוד וגירוי?
לא אם את משתמשת במוצרים עם המרכיבים המתאימים.
סדרת מוצריAnti Blemish Solutions Clear Skin System   של קליניק מספקת לחות כחלק מטיפול סדיר לשמר לחות העור ולמזער יובש וקילוף. Anti Blemish Solutions Liquid Makeup אינו מכיל רק מרכיבים מאזנים לשליטה על שומן, אלא הוא גם מכיל מרכיבים מרגיעים כמו קפאין להרגיע עור עם גירוי. הואיל ו Anti Blemish Solutions Liquid Makeup שומר על איזון לחות בעור את יכולה להמשיך להשתמש בבסיס האיפור מבלי חשש ליובש או קילוף גם לאחר חלוף הפגמים.



עמוד זה נצפה: 465 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור