חיפוש באינדקס עסקים

מיוחד לפורים – סדרת צבעי איפור לגוף של המאפר יוסי ביטון

פורסם מאת: בתאריך: 29 פברואר 2012

לקראת חגיגות פורים מציג המאפר הבינלאומי, יוסי ביטון – בעלי מותג האיפור הבינלאומי B COSMIC, את צבעי הגוף החדשים, שהופכים את התחפושת לאמירה אישית ואינדיבידואלית, ומאפשרים לכם להגשים כל חלום: תוך שמירה על עמידות, הגנה על העור ומראה עשיר ומקצועי.
על הקולקציה החדשה מספר יוסי ביטון: "בכל שנה הילדים הם הקהל היעד העיקרי של צבעי הגוף, במטרה להפתיע בבית הספר עם התחפושת המקורית והמושקעת ביותר. עם זאת, מבוגרים שמוזמנים למסיבות פורים או רוצים להשתתף באווירת החג, ישמחו לגלות את הפרקטיות של צבעי גוף ופנים – המאפשרים לגבש תחפושת בהשקעה מינימלית ועם מנה גדושה של יצירתיות ודמיון".
צבעי הגוף החדשים לפורים ממותג B COSNMIC:
הרכב המוצר: צבעי הגוף של B COSMIC אינם כוללים בשמים, גלוטן או תוספת של מסנני UV – שיכולים להוות סיכון בריאותי, ולרוב גורמים גם לאלרגיות בשימוש יומיומי. כל הצבעים עברו בהצלחה מבחנים דרמטולוגיים – על מנת להבטיח שאינם מזיקים לעור. בנוסף, הצבעים מורכבים מפיגמנטים חזקים המבטיחים כיסוי מושלם לעור לצד אפשרות לצביעה אינטנסיבית המתבטאת במריחה קלה על העור. השימוש בצבעי גוף הוא קל לערבוב ומתייבש במהרה.
ייחוד: כל צבעי הגוף ממותג B COSMIC עברו בהצלחה את מבחני הועדה במכוני הבדיקה המובילים, והוא מאושר ע"י "ארגון התקנון הקוסמטי של אירופה". ולא נוסו על בעלי חיים .
עמידות: צבעי הגוף מיועדים ללוות אתכם במשך יום שלם, ובזכות העשרתם בלחום אינם מכתימים את העור – גם לא לאחר התייבשותם.
גוונים מומלצים: בקולקציה החדשה ממותג B COSMIC תמצאו צבעי גוף בגווני אדום, זהב, כסף, שחור, צהוב, לבן – שמאפשרים גם ליצור גוונים חדשים בעזרת ערבובם.
טיפים לשימוש: מומלץ להרטיב מברשת ציור או איפור במעט מים ולטבול בצבע הרצוי למריחה. במידה ורוצים לגוון את המראה עם נצנצים, למראה יש להוסיפם באמצעות שימוש במברשת יבשה או בעזרת כרית האצבע – לפני התייבשות הצבע על הגוף.
הסרה: ההסרה האידיאלית לצבעי הגוף ממותג B COSMIC היא על ידי מים וסבון פשוט.

מיוחד לפורים - סדרת צבעי איפור לגוף של המאפר יוסי ביטון   מיוחד לפורים - סדרת צבעי איפור לגוף של המאפר יוסי ביטון

מיוחד לפורים – סדרת צבעי איפור לגוף של המאפר יוסי ביטון.  



עמוד זה נצפה: 417 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור