חיפוש באינדקס עסקים

מותג היוקרה סיסלי פריז משיק את מראה סתיו-חורף 2013-14

פורסם מאת: בתאריך: 3 אוקטובר 2013

מראה האיפור City Muse  נוצר בהשראת האישה האורבנית של סיסלי פריז – אישה בינלאומית שעולמה משתרע על פני ערי בירה תוססות כמו פריז, ניו- יורק, לונדון ומילאנו – ובכל מקום שבו נשות עסקים פורחות ומגשימות את עצמן. כאשר היא צועדת ברחובות השדרות המפוארות, או סועדת ארוחות ערב עם האליטה החברתית, היא משדרת תבונה ומיניות אלגנטיות הטבולה בטוויסט איפור נשי ביותר.
מותג היוקרה סיסלי פריז משיק את מראה סתיו-חורף 2013-14
העיניים מאופרות בגוונים ממגנטים, השפתיים מתגאות בנשיות ללא פשרות בעוד עור הפנים משדר מראה רענן ונקי.
קולקציית City Muse  מתאפיינת במראה עור בגוון בהיר, המראה השזוף של הקיץ נעלם ומותיר אחריו גוון עור שקוף, זוהר וורדרד. הצבע תופס את מרכז הבמה על העיניים המאופרות בנגיעות דרמטיות.  השפתיים נהנות מנגיעת צבע ומשוחות בגוון של שזיף עסיסי וורוד עמוק.
בחליפת מכנסיים וחולצת גברים, עם צללית דקיקה ומראה מסוגנן, המוזה העירונית מעוררת עניין רב. בעודה פוסעת ברחובות העיר באלגנטיות היא שוברת את כל החוקים הקלאסיים של ארון הבגדים הגברי עם הסגנון הייחודי שלה. היא בהחלט יודעת כיצד להפעיל את הקסם- פאם פטאל מוחלטת.

קולקציית סתיו חורף 2013 של סיסלי פריז כוללת את המוצרים הבאים:
צלליות פיטו אומברה אקלה בשלל גוונים עמוקים, סומק אורכיד  Orchidee Rose וליפ גלוסים מסדרת פיטו ליפ גלוס- Phyto-Lip Gloss.

Orchidee Rose Blush Perfector – סומק:

עור הפנים שקוף משדר מראה טהור וקליל, ומודגש בפשטות עם הסומק הקומפקטי החדש Orchidee Rose, כאשר ענן של עלי כותרת מגולפים נצמדים למברשת הטופחת בקלילות על תווי הפנים. ברק ורוד מבהיר את גוון העור החורפי ומעניק לפנים משב רענן וחיוני –  הודות לנוסחה האוורירית והמשיית של הפודרה. הסומק מכיל פיגמנטים מיקרונים ותמציות של לחות שושן צחור, שמעניקות למעשירות את העור ומטפחות אותו.


צלליות Phyto Ombre Eclat

העיניים מודגשות בדרמטיות ללא פשרות בגוונים כהים וממגנטים, לצד שימוש בגווני הכסף. הצלליות החדשות משווקות במרקם רך ומשיי המתמזגות היטב עם עור הפנים ומתקבעות היטב על העור. בצלליות סיסלי פריז ניתן להשתמש באופן יבש, או רטוב, בהתאם להעדפה האישית.

סדרת הצלליות לסתיו חורף 2013 כוללת 4 גוונים בולטים:
Phyto-Ombre Glow Silver- יהלום של צללית עיניים עם נצנוץ מטאלי, מיועד להוספת ברק לצללית עיניים שחורה ססגונית ויוקרתית, או ליצירת מראה מואר וזוהר.
 Phyto-Ombre Eclat Black Diamond No. 21- צללית שחורה ליצירת איפור זוהר, סקסי וחושני במראה זוהר כמו אפקט האספלט הרטוב.
Phyto-Ombre Eclat Ultra-Violet No. 14- מגע נועז של סגול עמוק.
Phyto-Ombre Eclat Midnight Blue No. 15- כחול כהה עבור ינשופי הלילה, הניתן לשימוש כצללית, או כתוחם עיניים לאורך שורש הריסים.

Phyto Lip Gloss
השפתיים מתגאות בנשיות ללא פשרות, בהיותן הכוכבות של מראה סתיו חורף 2013 של סיסלי פריז. השפתיים נועזות ומודגשות בגוונים מרהיבים של שזיף חושני, או ורוד עמוק ותוסס. שני גוונים חדשים מדהימים, לוהטים וחושניים, של Phyto-Lip Gloss המיועדים להאיר את הפנים עם ברק מרבי ויוצרים מראה שקשה לעמוד בפניו.
שני הגוונים הבולטים של סיסלי פריז לסתיו חורף 2013: 
Phyto-Lip Gloss No. 8 Pink- ורוד עמוק ותוסס.
Phyto-Lip Gloss No. 9 Plum- שזיף עסיסי בסגנון תקופת הבארוק.

 מותג היוקרה סיסלי פריז משיק את מראה סתיו-חורף 2013-14



עמוד זה נצפה: 492 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור