חיפוש באינדקס עסקים

ליידי גאגא דוברת קרן האידס של M.A.C

פורסם מאת: בתאריך: 23 נובמבר 2011

כמדי שנה בסמוך ליום האיידס הבינלאומי עורכת חברת M.A.C פרוייקט במסגרתו אמנים וסלבריטאים מסייעים במכירת שפתוני סדרת VIVA GLAM – 100% ההכנסות ממכירות שפתוני הסדרה הן תרומה מלאה לקרן לסיוע נפגעי האידס.
דוברת קרן האידס של M.A.C  ליידי גאגא, המשיכה בפועלה למען הקרן עם שפתון וליפגלוס חדשים שנוצרו בהשראתה ועם יצירת המופת שעיצב עבורה הסטיילסט ומעצב בית האופנה טיירי מוגר, ניקולא פורמיצ’אטי: אאוטפיט ועליו מודפסות תמונות המעריצים של M.A.C שהועלו לאתר ויוה גלאם במטרה להעלות את המודעות לנגיף ולמחלה.  בחודש יולי האחרון מונו דוברים חדשים לקרן האיידס: הראפרית ניקי מינאז’ והזמר ריקי מרטין.
השנה, בפעם השישית בישראל, בתאריך ה- 2 לדצמבר 2010, יום ו’ (למחרת יום האיידס הבינלאומי שיצויין ב-1 לדצמבר)
מותג האיפור M.A.C מקיים את הפרוייקט השנתי Viva Glam
בסניף M.A.C בקניון רמת אביב.
על קרן האיידס של M.A.C – קרן האיידס של M.A.C (M.A.F) היא הלב והנשמה של חברת M.A.C. הקרן נוסדה בשנת 1994 במטרה לספק תמיכה גלובלית הגברים, נשים וילדים מכל העולם אשר נפגעו או הושפעו ממחלת איידס או נגיף ה- HIV. MAF ( M.A.C Aids Foundation) היא חלוצה במימון תחום האיידס ומעניקה תמיכה כספית לארגונים שפועלים באזורים ובקרב קהילות הזקוקות לסיוע. MAF הינה גוף המימון הארגוני הלא-רפואי הגדול ביותר בזירה והיא מחוייבת לתת מענה לבעיית הקשר בין עוני לאיידס, זאת באמצעות תמיכה בארגונים שונים ברחבי העולם אשר מספקים מגוון רחב של שירותים לאנשים החיים עם איידס. עד היום גייסה MAF יותר מ- 235 מיליון דולר (ארה"ב) כאשר הסכום כולו התקבל ממכירה של ליפסטיק וליפגלוס VIVA GLAM של M.A.C תוך תרומה של 100% מסכום המכירה למאבק באיידס.
מחיר הליפגלוס (100% תרומה) – 89 ₪.
 

ליידי גאגא דוברת קרן האידס של M.A.C
 

מה קנייה של ליפסטיק אחד מסדרת VIVA GLAM יכולה לתרום:

1. ציוד לבית הספר עבור 7 ילדים חולים בדרום אפריקה למשך שנה
2. תרופות המספיקות למניעת העברת HIV מאם לתינוק עבור 2 תינוקות הנולדים באפריקה
3. שנתיים של טיפול רפואי במבוגר חולה HIV בזימבבואה
4. בדיקות לגילוי HIV של יותר מ-50 דגימות דם בהודו
5. 9 חודשי ביטוח רפואי עבור ילד מסין.



עמוד זה נצפה: 406 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור