חיפוש באינדקס עסקים

חנות ראשונה של מותג האביזרים הצרפתי LongChamp

פורסם מאת: בתאריך: 22 אוגוסט 2013

’אלפא אקססוריז’ חברת הבת של קבוצת ’אלפא קוסמטיקה’ קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל להשקת החנות הראשונה של מותג האביזרים הצרפתי LongChamp בישראל.

חנות הדגל הינה תוצר של שיתוף פעולה ייחודי בין רונן שמיר מנכ"ל אלפא קוסמטיקה לבין דן בר לב, יבואן קרולינה הררה בישראל.
רונן שמיר, מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה: " אנו נרגשים להשיק את חנות מותג התיקים הצרפתי LONGCHAMP לראשונה בישראל ולהציע חוויית קנייה ייחודית ללקוחותינו. אין לי ספק כי הצלחת המותג בעולם, תהיה גורם מוביל להצלחת  המותג וצמיחתו בישראל"

חנות הדגל, נפתחת בקניון רמת אביב, נאמדת בכ-3 מיליון שקלים ותמוקם בקומה השנייה של הקניון, בין חנות היוקרה Louis Vitton לבין חנות התכשיטים H.Stern.
LongChamp הינו מותג תיקים צרפתי ויוקרתי שנוסד בפריז בשנת 1948 על ידי ג’אן קאסאגריני ומנוהל עד היום על ידי משפתח קאסאגריני. המותג מוכר בזכות התיקים המזוודות והאביזרים שמציע, והמוניטין הרב שצברו מוצריו אפשרו את התרחבותו לקולקציית אופנה ואביזרים. המותג, אשר מצליח ברחבי אירופה, אסיה, אמריקה ועכשיו גם בישראל, מאופיין בחנויות בוטיק יוקרתיות.

כיום מונה הרשת 1800 נקודות מכירה למעלה מ 100 מדינות בעולם, המותג מצהיר על מכירות בשווי 454 מיליון יורו בשנת 2012, עם 75% צמיחה בשלוש השנים האחרונות ו- 16% גידול במכירות בשנת  2012.
את מותג התיקים מוביל דגם ייחודי בכל עונה: תיק ה-Pliage אשר הינו מוצר הדגל של המותג. התיק עשוי בד עם דש וידיות מעור, מתקפל למארז קטן ושטוח. עיצובו הפשוט והנוח ומבחר הצבעים הענק, הפך אותו למוצר הנמכר ביותר. אופנתי ומתחדש בכל עונה בגוונים חדשים ובחומרים חדשניים.
המעצב היצירתי והמוחצן ג’רמי סקוט חבר למותג ואת קמפיין הפרסום שלו מובילה גם השנה דוגמנית העל קייט מוס.
חנות ראשונה של מותג האביזרים הצרפתי LongChamp
צילום:שי וליץ



עמוד זה נצפה: 395 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור