חיפוש באינדקס עסקים

מגנוליה רשת התכשיטים הבינלאומית ממתגת מחדש

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 דצמבר 2008

מגנוליה רשת התכשיטים הבינלאומית ממתגת מחדש

הפרזנטורית אנה זאיקין של רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה ומובילת הקמפיין תחת הסלוגן  Sparkle Up Your Day,ההיקף הכספי שהושקע במהלך הקמפיין נאמד בכ -5 מיליון שקלים,מגנוליה רשת התכשיטים הבינלאומית ממתגת מחדש מגנוליה הרשת הקמעונאית הבינלאומית, המובילה והגדולה בישראל בתחום תכשיטי הכסף, ביצעה מהלך מיתוגי באמצעות משרד המיתוג והפרסום OPEN. במסגרת המהלך נבחרה לראשונה פרזנטורית, הדוגמנית-שחקנית אנה זאיקין, המשדרת את ערכי המותג  כעדכני ובינלאומי. הקונספט החדש יוטמע בשנה הקרובה בכל נקודות המכירה של מגנוליה ובאמצעות קמפיין פרסומי באמצעי מדיה שונים.
רון מיכאל מנכ"ל משותף של קבוצת מגנוליה ציין כי, "כחלק מהחזון להרחיב את הפעילות הבינלאומית של רשת מגנוליה, הוחלט כי יש לרענן את המיתוג של הרשת במטרה להתאימו לשווקים הפוטנציאליים השונים." מיכאל הוסיף, "השפה המותגית החדשה מבטאת מצד אחד את מגוון התכשיטים, הנגישות והפניה לקהל גילאים רחב בטווח מחירים ידידותי, ומצד שני משדרת תדמית אופנתית, איכותית ובינלאומית למותג". תהליך המיתוג כלל יצירת אסטרטגיה מותגית ושפה ויזואלית עדכנית. ההבטחה וסיסמת המותג החדשה –Sparkle Up Your Day מבטאת את התחושה הנוצצת, הייחודית והבינלאומית של המותג.
שפת המותג החדשה מורכבת מאלמנטים עיצובים שביחד יוצרים מותג צעיר, אופנתי ומבודל בקטגוריה בה הוא פועל. איור המגנוליות ועיצוב הלוגו בכתב יד מעבירים את הנגישות והעובדה כי עיצוב התכשיטים נעשה בעבודת יד.
בזכות השילוב עם כתמי הדיו הצבעוניים והמשתנים נוצרת התחושה של דינאמיות, מגוון, רכות ונשיות של המותג.

 



עמוד זה נצפה: 443 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור