חיפוש באינדקס עסקים

יותר מסתם תכשיט

פורסם מאת: בתאריך: 28 יוני 2015

קולקציית קיץ 2015 של מעצבת התכשיטים אסנת מור היא קולקציה רבגונית ומרעננת, המשלבת פריטים אורבניים קלילים, על זמניים המתאימים לכל שעות היום. רוב התכשיטים בולטים בעדינותם וכאלה שניתן לענוד 24 שעות ביממה. האחרים הם פריטים נועזים יותר, בעלי אמירה אופנתית שיתאימו גם לאירועים.

קולקציית הקיץ מחולקת לשלוש קטגוריות שונות: האחת קיצית ושובבה, בעלת צבעוניות בוהקת, המכילה בעיקר צמידים דקים בשלל צבעים, בשילוב חרוזים עם אלמנטים שונים. 

בשנייה – שרשראות, צמידים וצמידי רגל עשויות מאבני חן אמתיות ושילובים שונים של עור ומתכות. הקולקציה השלישית מיועדת לגברים ומאגדת שרשראות וצמידים מאבני חן ומשלבת סוגים שונים של עור עם חוטי שעווה ורקמה בשילוב אלמנטים מכסף.

פלטת הצבעים נעה במנעד רחב החל מצהוב לימון, אדום אש, ועד לירק דשא, וכחול ים. לצד הצבעים הבוהקים ניתן למצוא פריטים בצבעים מונוכרומטיים כגון: שחור, חום, לבן ועוד. החומרים בהם משתמשת המעצבת הם בעיקר חוטי שעווה העשויים בטכניקות שונות, בשילוב כסף וגולדפילד. 

מור החלה את דרכה בעיצוב התכשיטים לפני כעשור, לאחר שעברה אירוע טראומתי בחייה האישיים, בעקבותיו החליטה לפנות למקצוע שיעורר את נפשה. באחת מחופשותיה בחו"ל נחשפה לתכשיטים שכבשו את ליבה. היא החלה לחקור את התחום וללמוד סוגים שונים של קשירות ועיצובים. 

לפני שלוש שנים פתחה את החנות הראשונה ברחוב שנקין בת"א ומאז עברה לחנות גדולה יותר באותו הרחוב. 

קולקציית הקיץ של אסנת מור

קולקציית הקיץ של אסנת מור 2

קולקציית הקיץ של אסנת מור 3

קוקלציית הקיץ של אסנת מור 4



עמוד זה נצפה: 411 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור