חיפוש באינדקס עסקים

מגזין יופי חדש, מחמם את גזרת המגזינים המקצועיים….

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 יוני 2008

פרופאשן, מגזין יופי חדש, מחמם את גזרת המגזינים המקצועיים….
גזרת המגזינים המקצועיים לתעשיית היופי מתחממת עם ההכרזה על הוצאתו של מגזין יופי חדש: מגזין פרופאשן. המגזין החדש יופיע כירחון, אחת לחודש ויופץ בכמות אדירה של 10,000 עותקים, התפוצה הגבוהה ביותר עד כה למגזין מקצועי בתחום היופי.
את מגזין פרופאשן מוציא לאור סטודיו ארמדילו, המפיק גם את מגזין לה ז’ורנל הוותיק. פרופאשן, מגזין היופי החדש, יתמקד בתחומים איפור, קוסמטיקה, שיער, ביוטי, אסתטיקה וטיפולים פלסטיים, טיפוח הגוף, המילה האחרונה באופנה ואקססוריז, הדגמים החדשים של שמלות הכלה וכמובן, מיכשור, מוצרים וציוד.
התחומים שבהם יעסוק מגזין פרופאשן, פונים בדיוק לקהל היעד שאליו מתיימר מגזין יופי! להגיע ובכך הוא נכנס מולו למלחמה ישירה על ליבו של המפרסם ועל לבם של הקוראים. בתחום הביוטי מופיעים גם מגזין קוסמטיק ומגזין לה נובל אסתטיק הפונים בעיקר לתחום הקוסמטיקה.
פרט פיקנטי נוסף, מנהל המכירות של מגזין פרופאשן הוא לא אחר מאשר שמעון (סימו) ססי שעד לפני קצת יותר משנה ניהל את המכירות למגזין המתחרה…
פורטל בראש מברך את מגזין פרופאשן ואת המגזינים המתחרים ומאחל פרנסה טובה לכולם, הרבה אייטמים מעניינים וכתבות שימשיכו ליצור עניין בתחום היופי, תחום שהוא לב לבו של פורטל היופי הישראלי – בראש.

מגזין פרופאשן



עמוד זה נצפה: 444 פעמים