חיפוש באינדקס עסקים

מברשת לפן מבית תמרה רוז

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 ינואר 2016

מברשת לפן היא אחד הכלים החשובים העומדים לרשות מעצב השיער ובעצם, לרשות כל מי שעושה פן לשיער.
אסור להקל ראש באיכות המברשות ובתכנון שלהן ליצירת חווית עבודה נוחה ותוצאה מושלמת.
מברשות לפן תמרה רוז

עובדה שהיא שמברשות פן תמרה רוז נחשבות לטובות ופופולאריות במיוחד בקרב מעצבי השיער בעולם. הבחירה של מעצבי השיער בעולם במברשות תמרה רוז אינה סתמית. יש לכך סיבות טובות מאוד. מברשות תמרה רוז מציעות לך חווית פן מקצועית וקלה ותוצאות מקצועיות ומרשימות.
מברשות לפן מבית תמרה רוז לוקחות בחשבון את הצורך בנוחות בעבודה במקביל לשאיפה לתוצאה מושלמת ומציעים מברשות מקצועיות בעלות תכונות ייחודיות.
הכירו את מברשת הקרמיקה, היוני תרמית של תמרה רוז
הידית ארגונומית לנוחות מקסימאלית באחיזה והמברשת עשויה מחומרים המבטיחים עמידות של המברשת למשך שנים של עבודה (חשוב!).
משקל המברשת קטן, הזיפים הטבעיים עמידים בחשיפה למים ובכך משפרים את זמן הייבוש של השיער ומגנים על מעטפת השערה מפני ייבוש יתר, מה ששומר על בריאות השיער. קצה הזיפים רך לשמירה נוספת על השיער תוך כדי ייבושו.מברשות לפן תמרה רוז
המברשת תוכננה כך היא מכילה חורים למעבר אוויר, מה שגורם לשיער להתייבש ביעילות ומהירות תוך שמירה על המברשת עצמה מפני פגעי חום.
ויתרון חשוב נוסף הוא שהמברשות הן אנטי בקטריאליות, כך שהן קלות לניקוי וחוסכות זמן ודאגה מפני חיידקיים מזיקים העלולים להתפתח על מברשות רגילות.
את מברשות הפן של תמרה רוז ניתן להשיג בקטרים שונים, 20, 25, 35, 45 ו- 55 ממ’.
סטייל קוסמטיקס המייבאת ומשווקת בלעדית את מברשות הפן של תמרה רוז מאפשרים לך לבחור את הגדלים הרצויים לך ולבנות לעצמך סט מברשות על פי צרכיך וטעמך.

סטייל קוסמטיקס

תמרה רוז מברשות לפן



עמוד זה נצפה: 672 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור