חיפוש באינדקס עסקים

מאיה נגרי – הצעות לבוש לערב החג

פורסם מאת: בתאריך: 27 אוגוסט 2012

מאיה נגרי - הצעות לבוש לערב החג. צילום: דודי חסוןמותג האופנה מאיה נגרי מציע לקראת כניסתם של חגי תשרי, מבחר הצעות לבוש לערב החג מתוך קולקציית סתיו חורף 2012/13.

בהתאם למגמה העולמית בתחום הארכיטקטורה, בה עיצוב חדש מתבסס על טוואי השטח הקיים ליצירת הרמוניה חדשה, כך גם הקולקציה של מעצבת האופנה מאיה נגרי מתבססת על סילואט נשי וקלאסי, זו מתאפיינת בחיתוכים גיאומטריים ובשילובי בדים מפתיעים, שילוב זה יוצר מראה חדש, שלם ומחמיא.

כך למשל למראה קלאסי – אלגנטי מציעה המעצבת ז’קטים מחויטים מבדים רכים, שמלות אלגנטיות בדפוסים שונים ומגוון של פריטים מבדי משי דקיקים ואוורירים ולמראה מחויט חגיגי ניתן למצוא מבחר רחב של מכנסים בגזרות צרות ורחבות שישתלבו נהדר עם חולצה גברית.

הקולקציה מורכבת מסקאלת צבעים רחבה הנשענת על נופים פראיים ואורבאניים כאחד- צבעים עמוקים של אדמה צמחיה ואוקיינוס חוברים יחד ומרכיבים אווירה מעודנת ורעננה לקראת הסתיו.

כמו כן, בשונה מעונות קודמות העונה משתלבים הצבעים המונו כרומאטיים הקלאסיים של נגרי בצבעים חדשים ועמוקים. לדוגמא, לצד סקאלת החומים יופיעו מגוון גווני אוקיינוס וטורקיז, לצד גווני החאקי יבזיקו פריטים בכתום ובצהוב ולצד פריטים בגוון מוקה ושמנת יופיעו גווני סגול עמוקים.

כמדי שנה, מעדכנת נגרי את החנויות במגוון אביזרים משלימים- אלו מאפשרים ללקוחה ליצור לעצמה טוטאל לוק מושלם, שכן הם משלימים את הסיפור הצבעוני והצורני של הקולקציה.

ניתן למצוא מגוון רחב של תכשיטים עדכניים ומתוחכמים, חגורות בעיצוב הבית הנעשות בעבודת יד מעורות שנבחרו בקפידה ובאבזמים מיוחדים, וצעיפים עשויים חומרים אשר ינעימו את ימי הסתיו הקרירים-כגון פשמינה, קשמיר, משי וצמר עדין. כמו כן, ניתן למצוא מגוון רחב של נעלים ותיקים עשויים עורות איכותיים.



עמוד זה נצפה: 437 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור