חיפוש באינדקס עסקים

גוטקס משיקה קולקציית בגדי ים קיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 23 אפריל 2013

גוטקס משיקה קולקציית בגדי ים חורף 2013"גוטקס 2013 היא מחקר שלם בצבע, צורות, הדפסים ופרטים. אף אחד מאלה אינו יכול להתקיים ללא רעהו. הגוף הוא במרכז העשייה: הוא מוגדר בתחושה חזקה של צבע, דוגמאות ופרטים המושכים את תשומת הלב לאזורים מסוימים ומרחיקים אותה מאזורים אחרים.

מה שמשך אותי היו שני קצוות הקשת – שני הניגודים – הצד הגרפי יותר והצד החלומי יותר.
יחדיו, שני קצוות אלה יוצאים קולקציה שלמה הנעה על טווח של גוונים והדפסים נשיים ורכים יותר עד לקומפוזיציות וגזרות יותר נועזות וגראפיות.

חוט שני של עושר עובר בכל הקולקציה, בין אם באמצעות אבני סברובסקי עדינות ששובצו בתוך כתפיות דקות או תכשיטי גרפיט גושיים יותר שנארגו אל תוך הלייקרה העדינה.
גוטקס 2013 היא מלתחת חוף עשירה המצליח לשנות ולהסוות אך מבלי לוותר על היותה בקדמת האופנה: בגדי ים שיקיים בהתאמה מושלמת המלווים בפריטים תואמים היוצרים את המראה הנכון לנופש."
–    מולי גרד, מנהלת קריאטיבית, קבוצת גוטקס

קולקציית גוטקס לאביב קיץ 2013 נחלקת לשלוש קטגוריות
קטגוריית החזון החדש של גוטקס
ההדפסים שאנו מציעים השנה בקטגוריית החזון החדש נחלקים לשתי קבוצות: נועז וגרפי, ובמקביל, הנושא הרך והחלומי יותר
הקבוצה הגראפית מתאפיינת בתמהיל חזק של צבעים עזים, אלמנטים שבטיים, צורות גרפיות ותשומת לב רבה לפרטים מרהיבים.

גוטקס משיקה קולקציית בגדי ים חורף 2013רוב ההדפסים צוירו ביד ומפגינים רגישות יוצאת דופן לצבע עם גוני אדום, גוני מים, טורקיזים וסגולים וכן כחול חשמלי ומלכותי. כל אלה מתערבבים עם שחור פחם, גוני לבן פריכים וצהוב –קנרית.
כל אחת מהקבוצות משתלבת היטב בפריטים שיקיים בצבע אחד שנוצרו על מנת להשתלב בהדפסים:

Olympia: במקביל למוטיב של גושי צבעים עזים, כל פריט גוף ניחן בתכונה אולימפית: חזק, ספורטיבי ומעצב את הגוף באמצעות שכבה מיוחדת של קצף שהוכנסה לדפנות הבגד ונתפרה מעל לחיזוק נוסף.

Zanzibar: זוהי קבוצה יפהפייה גרפית ושבטית המתמקדת בהדפס גרפי מרכזי ומעוטרת באלמנטים תכשיטיים, כגון לוחיות מתכת פרומות וטבעות מצופות אמייל ששולבו ברצועות מודפסות/קשורות.

קבוצת זנזיבר מתהדרת גם במחטבים הגבוהים במיוחד היוצרים את ההצהרה האופנתית של גוטקס (ומוצעים גם בדגמי אולימפיה).

Linea ו-Electric הן שתי הצהרות אופנתיות חזקות ובעלות רגישות גבוהה במיוחד לגוף. ההדפסים בקבוצות אלו מסתחררים סביב הגוף כשהם מדגישים אזורים מסוימים ומסתירים אחרים. את כל הסיפורים משלימות שמלות הנופש המרהיבות המוצעות בקרפ או משי שיפון המעניקים מראה חזק וייחודי.

גוטקס משיקה קולקציית בגדי ים חורף 2013דגמי Electric מוצעים גם עם חגורה מודפסת העשויה מחומר מוקצף ומשובצת בפרט זיגזג דמוי תכשיט.
קטגוריית "סדרת החלומות":
הקצה השני של הקולקציה הנו נשי, רך ומדהים ובה בעת יוצא בהצהרה אופנתית חזקה באמצעות צבעים וצלליות מתוחכמים.

Robot Flower היא קבוצת דגמים מדהימה שנוצרה מבסיס רך ומדורג של צבעים מהממים ואפליקציות של סחלבים מעל. גזרות שעוקבות אחר קווי הגוף יוצרות תחושה רבה עוצמה כאשר הן נצפות על הלובשת.

גזרות חדשות ולייקרה בוהקת קמעה מדגישים את הצבע עוד יותר. הפיתולים והנפילה של הצורות מדגישים את ההיבטים החשובים של הגוף אבל שומרים על העיצוב הבלתי מתפשר.
Radian ו-Savannah הן שתי קבוצות מוצלחות של בגדי ים חלקים עם אלמנטים תכשיטיים שנשזרו ושובצו בתוכם.
Radian מתהדר בבסיס גרפיט מעוטר שלתוכו נשזר בד הלייקרה.
Savannah מבוססת על מקטע עם דוגמה של מקלעת שרוך שהושחלה לתוך בסיס דמוי תכשיט ומשובץ באבני סוורובסקי.

גוטקס משיקה קולקציית בגדי ים חורף 2013הקטגוריה הקלאסית:
מבחר יפה של בגדי ים ונופש המיועדים לנשים שמאמינות בהיגיון הטמון בבגדי הים הקלאסיים של גוטקס ורוצות להיראות מיוחדות על החוף או באתר הנופש.
הקולקציה בנויה מהרבה סיפורים, אבל מרכיב אחד עובר כחוט השני בכולם: ההדפס המרהיב. רוב ההדפסים נעשים ביד ומעוטרים בעדינות, לעתים בנגיעות של זהב, ביד אמן המעניקה תחושה של עבודת יד.
הקולקציה נעה על קשת צבעים של גוני תכשיטים עמוקים ומחמיאים (כתום חם, כחול קובלט, סגול בהיר וורוד מלא תשוקה) עד גוני פסטל כמו כחולים מהורהרים, טורקיזים אווריריים ולבן וזהב שיקיים.
הנושאים אולי שונים, אבל כל קבוצה מכילה 5-6 יישומים שונים של ההדפס, מה שמעשיר את מבחר השילובים ומעניק לכל עיצוב הדפס ייחודי משלו.

Folklore היא הקבוצה של המורשת העשירה והמרהיבה. היא מחמיאה לחלקו העליון של הגוף תוך שהיא מסווה את החלק התחתון בדוגמה מחוכמת של צבע המשתנה בהדרה ודוהה החל מאזור המותניים המוכהה כלפי מטה. קבוצה זו זמינה בשני גוונים יפים: פולק מולטיקולור ופסטל מולטיקולור.

Calypso היא קבוצת הצבעים הבהירים המשלבת טכנולוגיה מודרנית עם טכניקות מסורתיות: תמונות של החוף והשמש השוקעת שולבו בעצי דקל בצבעי מים והודפסו על שני משטחים – לייקרה וטול – ויצרו הדפס מרובד מרהיב ומעורפל שנראה מודרני ושיקי במיוחד.

Clemence ו-Fiji נוצרו בטכניקות דומות – הם מכווצים סביב הגוף בלייקרה עדינה במיוחד ובוהקת במקצת. אלו הן פרשנויות חדשות למראה "נערת הפין-אפ" של שנות החמישים. Clemence היא קבוצה בהירה וסקסית ו-Fiji יותר מעודנת וחלומית הודות לשכבות של עלי כותרת ופרחים שהורכבו יחדיו בטכניקת התזה רעננה.

Tiger Lily ו-Maldives מחזירים אותנו לתחושת ההדפס המסורתי אבל עם אלמנטים מודרניים ופאנקיים יותר. טייגר לילי נוצרה משילוב והתרסה של מרכיבים זה כנגד זה –  הדפסים פרחוניים, הדפס פרוות נמר ופייזלי מנוגדים זה לזה אך יחדיו יוצרים מראה עכשווי ורענן.
ההדפס הקלאסי של קבוצת Maldives מתעורר לחיים הודות לטבעת הזהב – לבגדי הים בקבוצה זו הוענק גימור עם טבעת זהב וכתפיות ספגטי מודפסות המושחלות דרכה.
הפריטים המוצעים בצבעים חלקים תואמים לרבות מהקבוצות המודפסות ובכך מאפשרים מגוון צירופים, כגון בגד ים בצבע אחד המשולב בשמלת חוף מודפסת, וההיפך.

גוטקס משיקה קולקציית בגדי ים חורף 2013

Ishtar – לייקרה צבעונית ומוארת וגוונים יפהפיים כגון שוקולד, ורוד מלא תשוקה, אקווה וכחול סיני. התכשיט הפרום שואב את השראתו מקישוטים עתיקים של בני האינקה.

Evening Rose – המראה המהמם של הכוכבנית ההוליוודית: בשחור או לבן חלקים עם שכבה של פליסה לייקרה מתוחכם ושרוך זהב השזור בחזה ומשתפל אל המותניים. ורד מצופה אמייל מעטר חלק מבגדי הים בקבוצה זו ומעניק להם את הזוהר האולטימטיבי.
 



עמוד זה נצפה: 524 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור