חיפוש באינדקס עסקים

מאיה נגרי בלילה לבן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 יולי 2011

מאיה נגרי ורון קדמי בלילה לבן.  צילום: אסף לב.סלברטאיות, פאשניסטיות אופנה, מובילי דעת קהל ואנשי עסקים רבים החליטו לחגוג את הלילה הלבן שלהם, ביום חמישי האחרון (30.06.2011), באירוע הפתיחה החגיגי שערכה מעצבת האופנה, מאיה נגרי, לרגל פתיחת החנות החדשה שלה במגדל רוטשילד 1 בת"א.

באותו הערב צוינו ברחבי ת"א אירועי הלילה הלבן עם מגוון רחב של מופעים, אירועי רחוב ושלל אטרקציות מעניינות לתושבי העיר, מה שלא פיתה במיוחד את סלברטאיות ארצנו שהעדיפו את הלילה הלבן שלהן לבלות בשופינג לילי שכלל בין היתר גם דיי.ג’יי טוב, תערוכה של הצלם הידוע רון קדמי ולא מעט קאווה.

ראשונה להגיע הייתה הדוגמנית גילי סער, שהקדימה להגיע עוד לפני תחילתו של האירוע בטענה כי העדיפה לחסוך את הפקקים שעלולים להיווצר עקב אירועי הלילה הלבן. סער רכשה לעצמה שמלה ומכנסים חדשים מהקולקציה החדשה של מאיה נגרי.

לאחר מכן, הגיעה מנחת הטלוויזיה אפרת אנזל שביקשה סטיילינג אישי מהמעצבת מאיה נגרי שכמובן נהנתה לבקשתה בחיוב רב. אנזל רכשה לעצמה לבסוף שמלה חדשה, זוג נעליים ותיק ערב.

גם כוכבת רמזור, ליאת הר לב החליטה כי זוהי הזדמנות טובה לשופינג והגיעה היישר מצילומים עם חברה טובה שעימה תוכל לחלוק את ההתלבטויות ברכישת הפריטים החדשים.

לירון וייסמן שנראה כאילו ומעולם לא ילדה, הגיעה גם היא באיחור אופנתי בג’ינס וכפכפים. וייסמן שהמשיכה למסיבה אחרת מהר מאוד דאגה לעצמה למס’ פריטים חדשים עימם תוכל להמשיך הלאה ולכן קנתה שמלת ערב וסנדלים תואמים.

סלבס נוספות ושאר סקרנים שהגיעו לרכוש וליהנות מהקוקטייל: מיכל שפירא שהגיעה בגפה, מיקה קרני שהגיעה בליווי ביתה הקטנה ורכשה כמה פריטים, אמירה בוזגלו, השחקנית לימור גולדשטיין ובעלה, הסטייליסטית דורין אטיאס שבאה לפרגן, הבמאי אילן שושן שהגיעה בליווי ביתו הקטנה, אפרת אברמוב, והסקרנים אורלי וגיא והמסעדן רפי אדר.

מיקה קרני, ביתה וליאת הר לב.  צילום: אסף לב.  גילי סער.  צילום: אסף לב.

מיכל שפירא. צילום: אסף לב.  לירון וייסמן. צילום: אסף לב.

לימור גולדשטיין ובעלה. צילום: אסף לב.  אפרת אנזל ומאיה נגרי. צילום: אסף לב.

אילן שושן והבת. צילום: אסף לב.  דורין אטיאס. צילום: אסף לב.

אפרת אברמוב. צילום: אסף לב.  אמירה בוזגלו. צילום: אסף לב.
מאיה נגרי בלילה לבן. צילום: אסף לב.



עמוד זה נצפה: 739 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור