חיפוש באינדקס עסקים

סלבס ישראל משתזפים במקום הכי נמוך בעולם

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 מאי 2013

רוסלאנה בביקיניסופ"ש VIP: סלבס ישראל משתזפים לצד בכירי המשק והכלכלה ,אופיר בן שטרית, חיים ושגית רביבו,
לאה שנירר, פנינה רוזנבלום, רוסלנה רודינה, דן שפירא,  אוהד חיטמן, ג’ולייטה,  אביהו שבת, נלה גולדברג, שרית וינו אלעד ועוד ירדו לנפוש  במקום הכי נמוך בעולם

 
רשת מלונות רימונים ערכה  בוויקנד  האחרון (2-4 למאי) את סופ"ש VIP המסורתי,  במלון רויאל רימונים ים המלח.  גם השנה  התכנסו להם סלבס ומובילי דעת קהל לצד אנשי עסקים, בכירי המשק והכלכלה,  לפתוח את עונת הקיץ בשיזוף בים המלח.

במסגרת הסופ"ש נהנו האורחים  משורה ארוכה של הופעות, אירועים, פעילויות ומסיבות סביב השעון, בין הייתר: מסיבת ספא כולל טיפולים, מסיבת חוף, מסיבת בריכה, ארוחות בניצוחו של השף הרשתי ניסים יעקב לוי, פעילויות ספורט, קבלת שבת עם הטיש הגדול אליו הצטרפו בשירה: אופיר בן שטרית, אוהד חיטמן ושרית וינו אלעד. 
גולת הכותרת הייתה הופעות של האמנים ישראל קטורזה, הזמר קובי פרץ ושלומי סרנגה.

בין הסלבריטאים שלא פספסו מריחה בבוץ בחוף הים הפרטי: אופיר בן שטרית שהגיעה עם ההורים שלה  וביחד בילו חופשה משפחתית ודאגו גם לשמור גם את השבת, חיים ושגית רביבו שהגיעו עם  זוג חברים טובים והשתכנו בסוויטת רויאל המפוארת בקומה ה- 17. 

האקסית של אביב משה רותם כהן מדגמנת בגד יםהזמרת ג’ולייטה שהגיעה עם ידיד קרוב ותפסו יחד פינות שיזוף אינטימיות, רוסלנה רודינה הגיעה יום שישי מיד עם תום העברת הדירה החדשה שלה ברמת גן אליה עברה עם שותפה, רותם כהן, האקסית של  השף אביב משה אשר ניצלה את הזמן לשיזוף ראשון שלה הקיץ, הזמר אביהו שבת הגיע עם החברה מיכל וסיפר  שלקח אתנחתא קצרה לקראת צאת הסינגל החדש "אושר" שיוצא השבוע,  דן שפירא והחברה תמר שלא וויתרו על קידוש בערב שישי, הנשוי הטרי אוהד חיטמן שהגיע נטול הבעל,  שטס ללונדון לצורכי עבודה והחליט לנפוש עם אביו ופינק אותו בטיפולי ספא.

מהמעושרות הגיעו:
לאה שנירר ובן זוגה צחי לצד המעושרת החדשה  האדריכלית יעל גל ובן זוגה רם שריזלי, כוכבת העונה הקודמת של מעושרות דפנה שחר שהגיעה עם בעלה יובל צלנר. 

ליאן פישביין האקסית של עידן יניב שהראתה שאפשר ליהנות גם בלי החבר ולא הפסיקה לרקוד במסיבת הבריכה וסיפרה על הקולקציה החדשה שעיצבה, נלה גולדרבג שהגיעה עם חברה טובה,  שרית וינו אלעד שיצאה "לחופשת שחרור", פנינה רוזנבלום "שגנבה" את ההצגה הגיעה עם גילה עוזרי, אמו  של גיא עוזרי שסיפרה שהוא מגיע בקרוב לחופשה בישראל עם גלריית חברים מפורסמים מהוליוויד, מלכת היופי בדימוס אילנה שושן עם הבן זוג פרופסור יוסי שיין,  ועוד אנשי עסקים רבים שכיבדו אף הם בנוכחותם.

מי שביטלה ברגע האחרון את ההזמנה היא הדוגמנית נטלי דדון, שהייתה אמורה להגיע עם בו זוגה חמי בראל וברגע האחרון הייתה צריכה לשנות תוכניות בשביל לשמור על בתו הקטנה.
 דפנה שחר ופנינה רוזנבלום בריקוד סוער

שלושת   המסקוטריות רותם כהן רוסלנה וליאן פישביין

רוסלנה משתכשכת

אביהו שבת מדגמן זוגיות

מלכת היופי לשעבר אילנה שושן משתזפת

 הבת זוג של אביב משה רותם כהן עם רוסלאנה

דן שפירא צמוד לצמודה תמר

דפנה שחר משתכשכת עם הבן זוג יובל

שרית וינו אלעד ואוהד חיטמן

דפנה שחר מעושרת עם עופר נמרודי
צילום : אסף חופי



עמוד זה נצפה: 896 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור