חיפוש באינדקס עסקים

מאיה ורטהיימר מדגמנת אבישג ארבל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 נובמבר 2019

השחקנית מאיה ורטהיימר הצטלמה לקולקציית החורף של המעצבת אבישג ארבל, באווירת שנות ה- 70 קלילה וקופצנית בדיוק כמוה. 

T Shirtהטישרטים הנעימים למגע של אבישג ארבל, הפכו כבר מזמן לשם דבר. מידי עונה אבישג יוצאת עם ליין טישרטים בהדפסים וסלוגנים חדשים, חלקם הומוריסטים שהופכים ללהיט בקרב ההריוניות. לכבוד מאיה הודפסה הטישרט: MOTHER SINCE 2020  

 מאיה ורטהיימר לאבישג ארבל 2019-20 צילום דודי חסון   (9)

דיסקו גלאם: בחורף הזה הנצנצים עולים שלב ומשתלבים במלתחה ההריונית בצבעי בריק ,כחול מלכותי, כסף ושחור. מבחר שמלות מחטבות מלורקס, מכנסי סריג מתרחבים וחולצת גולף מתאימה גם מלורקס. פייטים ונצנצים מרכיבים אנסמבל הריוני שיקי המתאים לשלל אירועי ערב חורפיים. שלבי מעט נצנצים במלתחה ההריונית שלך ותיהני מהטרנד הכי לוהט של החורף.

א- סימטרי: יתרונו הגדול של דגם א- סימטרי הוא שמדובר במראה המתאים לכל הריונית, בכל מבנה גוף ובכל שלבי ההיריון. בחטיבת  הערב החורפית שולבו שמלות צמודות באורך ברך עם מפתח אלכסוני ושרוול ארוך שיוסיפו דרמה מתונה לכל אירוע, בבדי קטיפה או בג'רסי רך, בשחור או באדום כהה ועמוק.

המשבצות: הטרנד המשובץ במראה חורפי ושיקי מגיע בחליפת ג'רסי קלילה בשיבוץ אפור כהה, מעיל משובץ ומכנסיים תואמים אותו תוכלי לשלב באופן ייחודי בכל שעות היום עם טישרט לבוקר, במראה מחויט לעבודה או עם טופ נוצץ לערב.

 

האדומים, כתומים והחומים של החורף: שמלת הסריג גולף הלוהטת עם חגורה של אבישג ארבל היא צמודה באורך ברך בצבע פלפל צ'ילי, תשתלב היטב עם מעיל ארוך, ז'קט ג'ינס או סריג גדול. שמלת מעטפת בעלת סיומת פפלום מעוגלת ושרוולים רכים ונשפכים בצבע חמרה, מתכתבת עם קלאסיקה הריונית על זמנית ותתאים לך למפגש חברות או בילוי רומנטי.

שנות ה-70 : מכנסי ג'ינס מתרחבים כלפי מטה בסגנון שנות ה- 70 הם אחד הדגמים הלוהטים של הקולקציה, שמלת בוהו שיק נינוחה עם שרוולי פעמון בפרינט גרפי או מכנסי סריג מתרחבים וחולצת מעטפת חושפת בטן. השפעות חזקות של העשור משולבות בשיק הריוני נינוח וכיפי.

50 גוונים של שחור: שחור ולבן בדפוס גרפי ובסילואטה רומנטית בשמלת מעטפת מקסי, שחור עמוק בקטיפה מלטפת ומחטבת ובצללית צמודה, שחור עם מריחות זהב בשמלת בוהו שיק אצילית ומחמיאה. השחור מככב במגוון מרקמים מנצנצים או מודפסים, משולב במראה רומנטי או אורבני אותו תחרשי במהלך ההיריון וגם אחריו .

טווח מחירים: 79 ₪ – 399 ₪



עמוד זה נצפה: 701 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור