חיפוש באינדקס עסקים

לרגל יום האהבה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 ינואר 2009

מתנות לגבר ביום האהבה

לרגל יום האהבה , אוליסיה קנטור, מבעלי רשת תכשיטי היוקרה , "גאט מקסימום"  מציגה את חמשת המתנות האולטימטיביות לגבר,  ומעניקה לך טיפים לבחירת מתנה מקורית אשר תתאים בדיוק לגבר שלך…

לגבר הנהנתן : הגבר הנהנתן מזוהה עם החיים הטובים ואוהב לרכוש לעצמו או לחלופין, לקבל במתנה פריטים ואביזרי אופנה עדכניים. לגבר הנהנתן מומלץ לרכוש טיוב לסיגר המסמל את ההנאה מהפרטים הקטנים שבחיים. קנטור אומרת  כי לאחסון הסיגר אין ערך פחות מהסיגרים עצמם וגבר שנהנה מהסיגרים  ייהנה עוד יותר, מטיוב מהודר.

הטיובים ברשת  "גאט מקסימום" שייכים למותג האיטלקי  Belfiore , עשויים כסף טהור בשילוב של עור אדום  ומשולבים בחריטות מעניינות שנעשו בעבודת צורפות מיוחדת. 

לגבר האלגנטי , המזוהה עם איש העסקים השמרן, שנוהג להתלבש בסגנון  קלאסי והולך להרבה פגישות חשובות. ממליצה קנטור לקנות זוג חפתים אלגנטי  אשר ישדרג כל מראה פשוט וקונבנציונאלי ללבוש בעל מראה קלאסי ועדכני.

לגבר האופנתי , המזוהה בלבוש טרנדי , מודע לעצמו ולסביבתו , אוהב להתלבש ואוהב  מותגים בעלי שם עולמי, ממליצה קנטור לקנות טבעת של המותג האופנתי  האיטלקי פציוטי.

הטבעת עשויה מכסף טהור ומהודרת בחריטה גדולה של שם המותג , משלבת טרנדיות ועדכניות , כמו גם שייכת למותג האופנתי והיוקרתי  של בית האופנה האיטלקי Cesare Paciotti אשר מתאפיין בקהל מבין ומודע לאופנה.

לגבר הפטריוט המזוהה במסירות , הזדהות ונאמנות למדינה, זה שתמיד ישמח לענוד תכשיט בצורת מגן דודו ואף יעשה זאת בגאווה, ממליצה קנטור לקנות טבעת מגן דוד, עשויה,  זהב 18 קרט בשילוב של יהלומים שחורים ,בעיצוב כחול לבן של מעצבי רשת "גאט מקסימום".

 ככה הגבר שלך יישאר פטריוט , אבל לפחות יעשה את זה בסטייל…..

לגבר הספורטאי ,המזוהה ברוח הספורטיבית, בקלילות שלו ובאהדתו לספורט ,ממליצה קנטור לקנות מחזיק מפתחות מכסף  בצורת כדורגל של חברת Belfiore האיטלקית , או לחילופין שרשרת מזהב לבן או צהוב 18 קרט בשילוב  של תליון הלקוח מעולם הספורט, כמו: קסדה להוקי קרח , גלשן רוח, מחבט גולף ועוד.

לרגל יום האהבה
לרגל יום האהבה



עמוד זה נצפה: 693 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור