חיפוש באינדקס עסקים

השכרת גווני שיער ליום החתונה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 יוני 2019

מאז ומתמיד כל כלה רוצה להיות הכי יפה שאפשר ביום חתונתה. סידור השיער הוא חלק נכבד מההכנות ביום החתונה ממש כמו האיפור ושמלת הכלה.
כלה רבות מוסיפות לשיערן גווני שמש דקיקים או גווני בלונד בהירים ביום החתונה על מנת להאיר את פניהן וליצור מראה זוהר, עם זו ידוע כי חמצון השיער פוגע בסיב השערה וגורם נזק לשיער כלות רבות מעדיפות לשמור על שיערן בריא וחיוני ולא להרוס אותו בשביל יום אחד.
מתחם שיער חדשני שנפתח בימים אלו בירושלים "חיה ברנפמן תוספות שיער" מציע שירות ייחודי לכלות: תוספות של גוונים עדינים ליום אחד בלבד! מדובר בתוספות שיער איכותיות ברמה גבוהה המקבצות קבוצות שיער מזעריות עם קליפסים בלתי נראים, המוסיפים גוונים לשיער מבלי הצורך לחמצן אותו. בנוסף, אפשרות לטרסת שיער רחבה ליצירת "אומברה" באותה שיטה .
שרות ההרכבה מגיע עד לכלה ביום בו היא מסדרת את שיערה במספרה.
לדברי חיה ברנפמן בעלת "חיה ברנפמן תוספות שיער": "מדובר בשרות חדשני וייחודי לכלות בלבד. הכלה מגיעה לפגישת ייעוץ במתחם השיער שלי, שם יועצת מתשאלת אותה ומתאימה לה את סוג הגוונים ורמת הבהירות הרצויה, שתשלב באופן מושלם עם השיער הטבעי. במשך אותו היום אנו מכינות את תוספות במקום באמצעות מיכון חדשני. ביום החתונה היועצת מגיעה למספרה בה בחרה הכלה לסדר את שיערה לחתונה ושוזרת לה את הגוונים בצורה מושלמת. כעת הכלה עם הראש המשודרג יכולה לסדר את שיערה לחתונה."
לדבריה: "כיום כבר מגיעות אלי כלות שמבקשות לשדרג את עניין התוספת ליצירת אומברה נעניתי לאתגר ויצרתי טרסות שיער אותן מדביקים באזור העורף בגוון בהיר מגוון השיער ונוצר אומברה יפייפה אתו הכלה עושה תסרוקת כאילו היה זה שיער שלה, זהו פתרון מצוין, ללא צורך בהתערבות כימית. בדרך זו השיער לא נפגע והכלה לא חייבת להישאר עם השינוי – הוא ליום אחד בלבד. למחרת או עד 3 ימים מיום הארוע הכלה מחזירה לנו את התוספת."
מחיר : 300-600 שח
לקראת עונת החתונות, שרות חדש לכלות: השכרת גווני שיער ליום החתונה בלבד ושרות הרכבה אישי



עמוד זה נצפה: 947 פעמים

עיצוב שיער

אני מאשר/ת קבלת דיוור