חיפוש באינדקס עסקים

לקנות אופנה סקנדינבית אונליין

פורסם מאת: בתאריך: 19 נובמבר 2014

sofi היא חנות אינטרנטית המתמחה ביבוא בלעדי של מותגים סקנדינביים בסגנון קז’ואל אלגנטי, שעד כה ניתן היה לרכוש רק מעבר לים.

האתר sofi נולד מתוך הרצון להביא אל צרכניות האופנה ברשת האינטרנטית מותגי אופנה סקנדינביים ייחודיים ואיכותיים, בעלי אמירה אופנתית מובהקת ותפיסה צרכנית נבונה של איכות לפני כמות.

באתר ניתן למצוא פריטי אופנה שהם על זמניים, מודרניים וקלאסיים כדוגמת שמלות, מכנסיים, ג’קטים ומעילים, סריגים, חולצות ואביזרים כגון תיקים, צעיפים, שרשרות וצמידים. אך יחד עם זאת פריטים בעלי אמירה אופנתית ייחודית המותאמים לפאשניסטיות עם רעב לאופנה קצת אחרת.

אתר האופנה סופי מביא לישראל מותגים עדכניים אשר נבחרו בקפידה, תוך התאמה לקהל הישראלי. עם עד כה צרכנית האון ליין נפגשה עם אופנה אירופאית או אמריקאית, שכן כאן יש לה הזדמנות נדירה לפרוץ גבולות ולמצוא פריטים אייכותיים עם אמירה אופנתית קצת שונה

בשונה מאתרי האון ליין המוכרים לנו, האתר שם דגש על התאמה מירבית של הבגד לגוף הלקוחה, יוצר פרסונליזציה אופטימלית לכל לקוחה ע"י  התאמת פריטים על פי מבנה גוף, סגנון לבוש ואירוע.
 האתר מספק שירות "מחשבון מבנה גוף" בו הלקוחה מזינה  את היקפי גופה והמחשבון משקלל תוצאה בצורה של סוג מבנה גוף, וכך מאפשר לה לרכוש בגדים בהתאם למבנה גופה.
האתר שם דגש על איכות הבגד, מהירות המשלוח, שירות הלקוחות והענקת חוויה של של שופינג "כמו בבירות אופנה אירופאיות"

את החנות האינטרנטית הקימה דנה איטלסון-קירשברג, דור 3 בענף האופנה. לאחר 16 שנים בתעשיית הקניינות והניהול של מותגי ספורט בינלאומיים, החליטה דנה להרחיב את תחומי עסקיה לאינטרנט ולהביא לידי ביטוי את אהבתה לבגדים ולאסטטיקה.
דנה מעידה על עצמה "תמיד היה לי כישרון לאיתור מוצרים מיוחדים. אני מאמינה בלקנות מוצרים שמחמיאים לי, למבנה גופי ולאישיותי ורואה את הבגד שלי כמראה לנפש שלי. לכן החלטתי לפני כשנתיים לפתוח חנות אונליין למותגים אירופאים שלא ניתן למצוא בארץ ושמשדרים איכות אלגנטיות וקז’ואל על-זמני".

טווח מחירים 49-1,399 ₪
טווח מידות XS-XXL
ניתן להשיג: www.sofi.co.il



עמוד זה נצפה: 581 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור