חיפוש באינדקס עסקים

למדוד בגדים בפרטיות

פורסם מאת: בתאריך: 1 פברואר 2012

למדוד בגדים בפרטיותנשים אשר מודדות בגדים מכירות את התופעה שמוכרות קצרות רוח מציצות לתוך תא ההלבשה כדי לראות את הבגד ולהחמיא להן על איך שהוא מתאים לגזרתן.

לעיתים הקונה לא הספיקה להתלבש והיא נחשפת לעיני המוכרת כשהיא במקרה הטוב עם בגדיה התחתונים. חלק מהנשים לא מרגישות בנוח שעיניים זרות שוזפות את גופן בלי שהוזמנו לכך. התופעה מציקה עוד יותר בחנויות של חזיות והלבשה תחתונה והקונות מוצאות עצמן מתמרנות בניסיונות נואשים להסתיר את גופן.

מערכת לחצנים חדישה של חברת "וולוקס" שמה קץ לתופעה. הלחצנים המותקנים בתוך כל תא ומאפשרים לקרוא למוכרת ברגע שלבישת הבגדים הסתיימה. לדברי נמרוד חיים, מנכ"ל וולוקס ישראל, המערכת מאפשרת ללקוח להזמין לתא המדידה פריט לבוש במידה שונה מבלי לצאת לשטח החנות. עובדי החנות מקבלים את הקריאה מהתא לזימונית כשעל הצג מופיע מספר התא אליו הם נדרשים להגיע. במקום לעמוד ליד התא הם פנויים להסתובב בחנות ועדיין זמינים ללקוחות בתאי ההלבשה.

התקנת הלחצנים באזורים נוספים בחנות מאפשרת ללקוחות לזמן שרות בלחיצת כפתור במקום לחפש אחר המוכר. כך גם נמנע הצורך לשאול את הלקוח אם אפשר לעזור לו או לעקוב אחריו בעיניים – פעולות שלעיתים נתפסות כלחץ והפרעה ויוצרות אי נחת.

מערכת נוספת של וולוקס מסייעת להתמודד עם תורים ארוכים בדרך לקופה לאחר בחירת הבגדים, שעלולים לגרום ללקוחות להתייאש, לאבד את סבלנותם ולצאת לעיתים מהחנות ללא הבגדים שביקשו לקנות. מערכת הפייג’רים מאפשרת ללקוחות להמשיך להסתובב בחנות להנאתם והם יקבלו איתות כשתורם מתקרב. כך יתכן שימצאו בגדים ומוצרים נוספים לטעמם וכל הצדדים יוצאים נשכרים.  



עמוד זה נצפה: 406 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור