חיפוש באינדקס עסקים

לי קופר – מסיבת ראש השנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 ספטמבר 2009

 

גידי גולדפינגר המייסד ומנכ"ל משותף ונעמי אנוך מנכ"ל משותף של לי קופר, ערכו אמש מסיבה לכבוד השנה החדשה ולכבוד בחירתה של הפרזנטורית הישראלית החדשה אור גרוסמן. האירוע התקיים במועדון "החתול והכלב" בהשתתפות שחקנים, אמנים ודוגמנים רבים.
הגיעו להרים כוסית לכבוד הפרזנטורית: דני קושמרו, השחקן אלי פיניש, הרקדן עידו תדמור, השחקן אדיר גיא לובלצ’יק במסיבת ראש השנה של לי קופר. צילום: אבי ולדמן.מילר, ארז כץ הכדורסלן, המשחק בקבוצת בני השרון, המעצבת גלית לוי, השחקן יון תומרקין, עינב והדס צוקר, מעצבות רוס אווטה, ניר סיביליה, אמיר שלח, מייקל בנסון מלהקת משינה, אליענה בקייר, דודי מליץ, הדוגמן גיא לובלצ’יק, הדוגמנית פנטה פרדה, רונן ברגמן, סיון קליין, חן אהרוני, מרינה קבישר, גיא גיאור, מיה קרמר, הדוגמנית נופית שבח, הדוגמנית תמי טסקר, הדוגמן טל אלון, ורה ליכטס ועוד.
האורחים נהנו מסושי ואלכוהול מובחר.
DJ ENFERNO אשר עובד עם מדונה מ-2008 הרקיד את הקהל יחד עם הרקדנים של מדונה שהגיעו ללוות אותו. DJ ENFERNO סיפר כי נסע עם כל הפמליה לכותל ומאוד אהב את האווירה המיוחדת של ירושלים. למרות שלא הזדמן לו להניח פתקים בכותל, סיפר כי הם נגעו באבני הכותל והתרגשו.
מרינה קבישר קבעה באירוע עם הכתב זוהר ישראל (מגיא פינס) אך למרות שקבעו בשעה מסויימת, זוהר ובת זוגו איחרו להגיע ומרינה קבישר נאלצה להמתין להם בחוץ עם חברותיה כעשרים דקות. יון תומרקין וגיא לובלציק נפגשו והפגינו אחוות לוחמים. שניהם משרתים כרגע בצה"ל אבל מרשים לעצמם להתפרק מדי פעם. גיא סיפר כי הוא מתאמן לקראת תחרות מאוד חשובה באירופה בקפיצה לרוחק וקפיצה משולשת בתקווה להגיע לאליפות אירופה ותוך שנתיים לאליפות עולם. בינתיים, כותב לובלצ’יק בלוג בתפוז על מנת לחשוף צדדים אחרים שלו מכפי שהוא הצטייר בתוכנית הטלוויזיה האח הגדול.
חן אהרוני, צבע את השיער לבלונדיני, נראה טוב, עובד על אלבום, הוציא סינגל בשבוע שעבר שהושמע ברשת ג’ והוא לא מספיק לעבוד מהרגע שהיה בכוכב נולד לפני שתי עונות.חן סיפר כי למרות ש-מיי הייתה הפיבוריטית שלו, אבל אמר שמבחינתו רוני דלומי השקיעה הכי הרבה ועשתה את הקפיצה הכי גדולה בעונה ולכן היה מגיע לה לזכות.
עידו תדמור הגיע עם חבר סיפר שהחלים מהפציעה הקשה ברגלו וחזר לרקוד.

לי קופר - מסיבת ראש השנה. צילום: אבי ולדמן.

לי קופר - מסיבת ראש השנה. צילום: אבי ולדמן.  לי קופר - מסיבת ראש השנה. צילום: אבי ולדמן.

לי קופר - מסיבת ראש השנה. צילום: אבי ולדמן.  לי קופר - מסיבת ראש השנה. צילום: אבי ולדמן.

 

 
לי קופר – מסיבת ראש השנה. צילום: אבי ולדמן.

 



עמוד זה נצפה: 419 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור