חיפוש באינדקס עסקים

בואו נעשה לנו חג…

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 אוגוסט 2009

רשת המשביר לצרכן, בית המתנות של ישראל, מציעה לקראת ראש השנה, מגוון רחב של מתנות לחג מתחום עולם הבית,המתאימים לאירוח בסטייל בערב החג,למתנות למארחים ,לחידוש סגנון עיצוב הבית או להעשרת הסגנון הקיים.
בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא:
כלי מטבח, כלי הגשה, גאדג’טים למטבח כגון: פותחנים, מברשות, תחתיות, סירים, כלי מטבח ועוד..
כמו כן ניתן למצוא מגוון רחב של פריטי עיצוב לאירוח בסטייל או כמתנות למארחים כגון: מפות שולחן קלאסיות, פמוטים, תחתיות לספלים, כוסות, צלחות, קערות להגשה, כוסות יין ועוד.
ליצירת אווירת חג ומראה מושלם של עיצוב הבית מציעה הרשת מגוון רחב של פריטים מקולקציית
סתיו-חורף ובניהם: מצעים במגוון צבעים ודוגמאות, וילונות בסגנונות שונים ומבחר רחב של ואזות לקישוט הבית התואמים את הטרנדים של העונה.
לרגל החג מציעה רשת המשביר לצרכן, מגוון כלי אוכל והגשה לעיצוב שולחן החג במראה רומנטי ויפאני בגווני זהב. למראה קלאסי, יוקרתי ומלכותי, מציעה הרשת מערכות אוכל מעוטרות בקווי זהב עדינים, עיטורי פרחים עדינים במראה וינטאג’ המקנים מראה כללי של פאר והדר.
לעריכת שולחן חגיגי ממליצה הרשת על מבחר מפות בגוונים של לבן, שמנת או מפות מעוטרת בצבעי זהב וכסף. ניתן לשים במרכז השולחן סידורי  פרחים של ורדים שזורים, פמוטים קלאסיים במרכז השולחן, קערת זכוכית על רגל ולמלא אותה עד חצי במים ומעל לפזר נרות צפים בצורת שושני כסף או זהב. כמו כן ממליצה הרשת לגשת לסניפים ברחבי הארץ וליהנות ממגוון של מיצגי עריכת שולחן החג ללקיחת רעיונות לעיצוב השולחן.

בואו נעשה לנו חג...
בואו נעשה לנו חג…
 



עמוד זה נצפה: 358 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור