חיפוש באינדקס עסקים

לחיות חלק – נפלאות ההחלקה היפנית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 פברואר 2011

לחיות חלק - נפלאות ההחלקה היפנית. רובי סגל.שיער חלק, גולש, רך ונעים למגע הוא חלומן של מרבית הנשים. מחקרים חברתיים כבר הוכיחו שיש נטייה לאנשים להעדיף שיער חלק על פני תלתלים. זו ודאי הסיבה לכך שנשים כמו שלי יחימוביץ החליקו את שיערו ביום בו החליטו להעמיד עצמן לעמדה ציבורית. החלקה יפנית היא פתרון אדיר שמעניק כמעט לכל אחת שיער חלק בלי בעיות. העניין הוא שקיימות יותר מדי דעות, שמועות וחוות דעת בעד ונגד בכל הקשור להחלקה יפנית – אז בואו נעמיד דברים על דיוקם.

לעיתים לא מומלץ לשיער לעבור החלקה יפנית. מדובר במקרים בהם השיער עבר טיפולים כימיים קשים ובמידה ותתבצע החלקה יפנית על השיער, קיימת סבירות שהתוצאה תהיה מאכזבת ואף מסוכנת לבריאות השיער.

אז איך יודעים? איך אפשר להיות בטוחים? מתי לא לעשות החלקה יפנית?

כצעד ראשון, טסט פשוט שאת יכולה לעשות בבית בעצמך כדי לקבוע אם השיער שלך מתאים להחלקה יפנית הוא לבדוק את חוזק השיער. החזיקי שערה בודדת בין שתי הידיים ומשכי קלות לשני הצדדים. אם היא נקרעת בקלות, בלי שתצטרכי להפעיל שום כוח, השיער שלך שביר מכדי לעבור טיפול כימי עמוק מכל סוג והחלקה יפנית גם כן.

אם בדיקת חוזק השיער עברה בשלום, את יכולה לקבוע פגישת יעוץ עם מעצב שיער המתמחה בטיפולי החלקה יפנית שיאבחן במקצועיות את מצב השיער ויקבע סופית אם השיער שלך מסוגל לעבור החלקה יפנית. אם מעצב השיער שלך לא עוצר ומבצע אבחון של השיער לפני תחילת העבודה – יש סיבה לדאגה. אחרי הכל, החלקה יפנית היא לא טיפול פשוט, זהו תהליך הדורש מקצועיות ומיומנות על מנת להבטיח תוצאה טובה.

לחיות חלק – נפלאות ההחלקה היפנית.
באדיבות: מעצב השיער – רובי סגל – מומחה בטיפולי החלקה יפנית.



עמוד זה נצפה: 441 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור