חיפוש באינדקס עסקים

לוריאל פרופסיונל משיקה בארץ את קונספט ה-H קיוב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 אפריל 2009

לוריאל פרופסיונל משיקה בארץ את קונספט ה-H קיובביום שני האחרון (30/03/09) ערכה חברת לוריאל פרופסיונל אירוע ראוותני המיועד למעצבי שיער. לוריאל פרופסיונל כמובילת אופנה בתחום עיצוב השיער מחויבת להיות שותפה לחלומות, להצטיינות ולהצלחה של מעצביה ומעת לעת עורכת אירוע השקה שמטרתם לקדם מטרות אלה. 

אירוע ההשקה והאמירה האופנתית של החברה מוצגים במהלך השנה באירועים מרגשים ומעוררי השראה. אירוע השקת ה-H קיוב הייחודי התקיים באנגר 15 בגני התערוכה. 

לשם השקת ה-H³ הגיע ארצה שגריר לוריאל פרופסיונל העולמית מוינה, הלא הוא מעצב השיער הידוע ברטרם k. ברטרם אשר החל את דרכו בתחום עיצוב השיער בסלון "פטריש" בעיר וינה, פיתח לפני מספר שנים טכניקת עיצוב שיער ייחודית אשר אומצה בחום ע"י עשרות מעצבי שיער כמו גם ע"י חברת לוריאל פרופסיונל אשר יחד עם שדרת מומחי השיער שלה פותחה, שידרגה והתאימה אותה לצרכי הלקוחות. 

ברטרם נחשב לאחד ממעצבי השיער הבכירים ביותר בתעשיית השיער העולמית, בין לקוחותיו הבולטות של המעצב ניתן למנות את המעצבת דונה קארן, השחקנית ג’יימי לי קרטיס וכן הדוגמניות קייט מוס ונדיה אורמן. 

מדי שנה מוביל ברטרם את תצוגות האופנה של בתי האופנה דוגמת: הלמוט לאנג, בלנסיאגה, איסי מיאקי ודיור. 

בנוסף, ברטרם K מפקח ולוקח חלק פעיל באירועי ענק כגון שבוע האופנה בלונדון ואירועי אופנה של MTV. לצד הופעתו המרשימה של ברטרם באירוע ה- H³ בארץ, הציגה החברה את ששת מעצבי השיער המבטיחים שלה לשנת 2009: שיקו לוי, רועי סיץ, שאולי לב, דקל סבן, גיא לוי ואבי כהן אשר חברו לברטרם K ליצירת פרשנות אישית ועכשווית בגזירה וצבע בהשראת הקונספט המוכתב מלוריאל פרופסיונל העולמית. קונספט H³ (ה-H קיוב) טומן בחובו שלושה אלמנטים מרכזיים: הלב, היד והראש – אשר יחד מהווים הוליסטיות טיפולית/חוויתית שמטרתה להעצים את מקצוענותו של מעצב השיער תוך התמקדות גם בצרכיו ורצונותיו של הלקוח.

הלב: כל חבר (מעצב שיער) בקבוצת H³ מונע בלהט ממקצוע עיצוב השיער. 

היד: תפיסה המושתתת על העברת המידע בין מעצבי השיער, הכוללת יכולות לביצועי גזירה, עיצובי שיער בשימוש "טריקים" לעבודה קלה מהירה ומדויקת, כמו כן שיטה המאפשרת לתת ללקוח/ה לעצב את השיער בשני מראות ע"י שימוש במוצרים שונים וטכניקות שונות.

הראש : רשת חברתית של מיטב מעצבי השיער מבית לוריאל פרופסיונל המהווים סמני דרך במומחיותם, ומעניקים מזמנם לכל מבקש עצה או תמיכה נדרשת. אותה רשת חברתית מעצימה את החשיבה הכלכלית אשר בסופו של יום תשפר את העסק.

באירוע הופיעה להקת האלקטרו הישראלית טרי פויזן, המורכבת מלואיז קאהן (שירה וגיטרה), סיון ’פטיט’ מלר (שירה וקלידים), גילי סער (בס) ועידן ’ברונו’ גריף (מפיק ראשי וסינתיסייזר) הלהקה הוקמה בשנת 2003 ובשנתיים האחרונות זוכה להכרה משמעותית ברחבי העולם.

צוות מעצבי השיער המבטיחים של לוריאל יחד עם  להקת טרי פויזן, טל סלונר וקובי טיריפינטו,
צוות מעצבי השיער המבטיחים של לוריאל יחד עם להקת טרי פויזן, טל סלונר וקובי טיריפינטו.



עמוד זה נצפה: 585 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור