חיפוש באינדקס עסקים

להיראות בערב הפרום או כל אירוע אחר כמו כוכבות השטיח האדום

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 מאי 2019

 

Get the look!

להיראות בערב הפרום או כל אירוע אחר כמו כוכבות השטיח האדום

טיפים כיצד ניתן להשיג  מראה זוהר כמו של הכוכבת אמבר הרד – שגרירת לוריאל פריז, מפסטיבל קאן

פסטיבל קאן נפתח שבוע שעבר בקול תרועה, והכוכבות הבינלאומיות הציגו על השטיח האדום גם את הטרנדים המובילים הקיץ בתחום האיפור, לצד שמלות הקוטור.

מראות האיפור בפסטיבל קאן, נוצרו תחת ידם של אמני האיפור של לוריאל פריז ומי שבלטה על השטיח האדום הייתה שחקנית הקולנוע אמבר הרד, שגרירת לוריאל פריז, שמסמלת את כל מה שנכון העונה.

אז קבלו את השלבים העיקריים להשגת הלוק המושלם לערב הפרום או כל אירוע חשוב אחר:

  1. מייק אפ שיעניק לעור גימור חלק וטבעי בכיסוי מלא-שמדובר באירוע חשוב מומלץ לבחור מייקאפ שייצור בסיס מושלם לאיפור.  מצאו מייקאפ שיוצר עור  חלק וחף מפגמים הנראים לעין, שיצור את הקנבס המושלם להמשך יצירת הלוק.
  2. נמשים-אחד הטרנדים החזקים שפרצו השנה: טבעיים או מזויפים, העיקר שייראו לעין. במידה ויש לך נמשים טבעיים, זכית. במידה ואין, קל מאוד להשיג: עיפרון גבות בעל קצה משולש (עיפרון רגיל בעל קצה עגול או מחודד יביא לנמשים במראה מלאכותי מדי) ייצור את הנמשים המושלמים, בעזרת טפיחות רנדומליות על איזור האף ותפוחי הלחיים.
  3. צבע חיוני לתפוחי הלחיים– יש למקם את הסומק גבוהה על עצמות הלחיים. טפחי בעזרת מברשת את הסומק על תפוחי הלחיים, אך עשי זאת במתינות; אינך רוצה להסתיר את הנמשים!
  4. דרמה בעיניים– מומלץ להשתמש בפלטת צלליות,בגווני אדמה, חמרה וזהב. הניחי את הגוון הזהוב והשימרי על כל שטח העפעף; לאחר מכן בחרי בגוון חום כהה, והניחי אותו במרכז העפעף. טשטשי היטב בעזרת מברשת צלליות.
  5. טאץ' דרמטי הכרחי– השתמשי במסקרה המאריכה את הריסים ומבטיחה עמידות מושלמת, למקרה שמזיעים או מזילים דמעה.הברישי גם את הריסים התחתונים, למראה מודגש במיוחד.
  6. גבות מעניקות לפנים מסגרת- על מנת להדגיש את הגבות, יש להבריש אותן במסקרה ייעודית לגבות. מומלץ להשתמש במסקרה עם סיבים שתאפשר למלא גם גבה דלילה. המלצה: בחרי במסקרה בעלת גוון המתאים לצבע שיער הראש, על מנת למלא אותן באופן טבעי ומחמיא. הברישי את הגבות מלמטה כלפי מעלה, על מנת לקבל מראה אדג'י.
  7. חתום בנשיקה–חתמי את הלוק בשפתון בגוון אדום עמוק. ראשית תחמי את השפתיים עם עפרון למראה מלא ובכך גם הליפסטיק יחזיק מעמד לזמן רב יותר.

הלוק נכתב באדיבות עדי פרג'י, מנהלת הדרכה לוריאל פריז

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

הלוק המנצח לעונת האירועים, אמבר הרד שגרירת לוריאל פריז מהשטיח האדום של פסטיבל קאן 2019

 

 



עמוד זה נצפה: 743 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור