חיפוש באינדקס עסקים

להושיט יד – אמנים וסלבס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 דצמבר 2012

להושיט יד - אמנים וסלבסעמותת "להושיט יד" ערכה במוצ"ש 15.12.2012 את מסיבת החנוכה המסורתית ל-250 ילדי העמותה החולים ובני משפחותיהם (כ-650 משתתפים) בגן האירועים "הטירה" בגעש שתרם את המקום ואת כל האירוח, כולל אוכל ושתיה למאות האורחים.

במסיבה, שהתקיימה במלואה מתרומות, נהנו הילדים מסדנאות יצירה, קעקועים, סדנאות איפור, מדבקות, מגנטים, כובעים מיוחדים אמני קריקטורה, ליצנים, בובות ענק, בלונים והרבה הרבה שמחה.

גולת הכותרת היתה האמנים והסלבריטאים השונים שהגיעו כדי לשמח את הילדים. הילדים עצמם ערכו רשימה של סלבריטאים שרצו שיגיעו לשמחם במסיבה. מתנדבי עמותת "להושיט יד" פנו לרבים מהסלבריטאים במדינה שמיהרו להירתם וביניהם: רן דנקר, עומר דרור (אליפים), נטלי דדון, משה פרסטר, שירן סנדר (גאליס) נואל ברקוביץ (יומני החופש הגדול) שהגיעה עם אמה ח"כ יוליה שמאלוב ברקוביץ המתנדבת בעמותה, יניב המגניב, ליאון רוזנברג, מיה רובין (שלוש), שי נשיא (אמן האשליות), אוסי שפיר שמתנדבת כבר שנה בעמותה, גיא פניני, יוגב אוחיון וליאור אליהו ממכבי תל אביב בכדורסל.

כל הסלבריטאים עלו על הבמה וברכו את הילדים אחד אחד בבריאות טובה.

אוסי שפיר, המתנדבת בעמותה כבר שנה ומכירה את הילדים הגדילה לעשות כששרה לילדים "מי שמאמין לא מפחד" ואליה הצטרפו כל הסלבריטאים.

רגע מרגש ביותר היה כשהראל דבוש בן ה-5, החולה כבר שנתיים וחצי בסרטן ובימים אלה עלה קמפיין מיוחד המבקש מתושבי ישראל לתרום את מעות חנוכה כדי להציל את הראל שצריך לצאת לטיפול מיוחד בארה"ב ועלות הטיפול היא 350,000$ הבחין ביניב המגניב שמלווה את הראל כבר שנתיים. הראל לא היה מוכן לעזוב את יניב וגרם לדמעות של התרגשות בקרב הסובבים.

מיה רובין מ"שלוש" שלא הגיעה לבד, לא הפסיקה לרקוד עם הילדים והיתה האחרונה לעזוב את המקום.

עמותת ’להושיט יד’ נוסדה בשנת 2006 ע"י מתנדבים מהארץ ומחו"ל שתרמו מכספם וזמנם למען ילדים חולים ובני משפחותיהם.

העמותה פועלת ועומדת לרשות ילדים חולים בכל רחבי הארץ, והקימה מרכז מיוחד עבורם בבית החולים תל-השומר: במחלקת אונקולוגיה ילדים, במכון האונקולוגי ילדים ומרכז להתפתחות הילד.

את העמותה מנהל אדם מיוחד וצנוע בשם אברהם עטר, אשר הקדיש את חייו למען הילדים החולים ואשר עושה ימים כלילות למען רווחתם ושמחתם.

מדי יום פוגשים אנשי העמותה ילדים חדשים שנתבשרו כי חלו במחלת הסרטן וחייהם שרויים בסכנה. הוריהם, אשר ברגעים אלו חווים את הקשה מכל, נתקלים בבעיות חדשות, הן נפשיות והן כלכליות, שעימן חלקם לא התמודדו עד כה.

העמותה מאגדת בתוכה פעילויות רבות לילדים ולבני משפחותיהם בארץ ובחו"ל, דואגת לתרופות, לפאות, להסעות ילדים, הגשמת חלומות וכל דבר שיכול להעלות חיוך. המוטו של העמותה הוא: בכוח האהבה טמון הניצחון ובכוח השמחה טמונה הרפואה, כי חיוך ואהבה הם שילוב מנצח.

אוסי שפיר - להושיט יד. צילום: ברק פכטר

רן דנקנר - להושיט יד. צילום: ברק פכטר

משה פרסטר - להושיט יד. צילום: ברק פכטר

ליאון רוזנברג - להושיט יד. צילום: ברק פכטר

להושיט יד - אמנים וסלבס. צילום: ברק פכטר
להושיט יד – אמנים וסלבס. צילום: ברק פכטר



עמוד זה נצפה: 346 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור