חיפוש באינדקס עסקים

הכי ניו-יורק בחיפה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 יוני 2017

בכירי המותג Kiehl’s משיקים סניף מחוץ לתל-אביב למותג הטיפוח הניו יורקי – בגרנד קניון חיפה 

בכירים בלוריאל ישראל, בראשם קובי אזולאי –  מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה, דורית וידבסקי – מנהלת התקשורת של לוריאל ישראל, רוני איילבאום – מנהלת יחסי הציבור,  והילה ולדמן מנהלת הריטייל של המותג הצפינו לחיפה, לרגל אירוע חגיגי שנערך לפתיחת סניף נוסף למותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl’s, בעופר גרנד קניון חיפה.
גוזרים סרט ניר ברקן מנכל הגרנד קניון וקובי אזואלי מנכל חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל צילום אסף לב
האירוע שעוצב בסגנון ניו-יורקי, ברוח עיצוב החנויות בחו"ל ומשלב סגנון בית מרקחת מהמאה ה-19 עם אלמנטים מודרניים, כלל מינגלינג, גזירת סרט וחשיפת הסניף ה-4 של המותג בישראל, עם הסבר על המותג והשקת מוצרים חדשים.
את האירוע פתח קובי אזולאי מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל שדיבר על סיפור ההצלחה העולמי של המותג  Kiehl’s.
מימין קובי אזולאי מנכל חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל עם ניר ברקן מנכל הגרנד קניון חיפה צילום אסף לב
עוד אמר שכחלק מהאסטרטגיה העולמית נפתחו חנויות במיקומים מרכזיים במרכז הארץ וכעת, עם הביקוש, מתרחב המותג לאזורים נוספים. לדבריו: זהו בעצם הסניף הראשון של המותג ק’ילס מחוץ לתל-אביב."
ניר ברקן, מנכ"ל עופר גרנד קניון בירך את בכירי לוריאל ישראל על פתיחת הסניף בחיפה ואמר כי זוהי החלטה מבורכת לפתוח חנות של מותג טיפוח טרנדי כ- KIEHL’S ואנו בטוחים שהצרכנים החיפאיים יצביעו ברגליים וייהנו מחוויית קניה יוצאת דופן, ממוצרים טבעיים מעולים ויעילים ומרמה גבוהה במיוחד".
בתום הטקס נהנו האורחים משירות שניתן על ידי הצוות המקצועי של החנות התנסות במגוון המוצרים תוך הסבר על פילוסופיית השיווק המבוססת על קונספט חלוקת הדוגמיות לכל מבקר בחנות.
הקונספט היוצא דופן הזה מאפיין את קילס מאז ייסודה.
מימין ניר ברקן מנכל גרנק קניון חיפה עם דורית וידבסקי מנהלת התקשורת של לוריאל וקובי אזולאי מנכל חטיבת היוקרה בלוריאל צילום אסף לב


עמוד זה נצפה: 544 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור