חיפוש באינדקס עסקים

כשאופנה ונייל ארט נפגשים

פורסם מאת: בתאריך: 19 פברואר 2014

copy coats הוא שמה של קולקציית המחווה לארבעת מותגי הקוטור: איב סן לורן, דולצה וגבאנה, מארק ג’ייקובס וברברי.
הקולקצייה מאגדת 6 לקים בגווני פסטל רכים ונועדה להוקיר כל אחד מהארבעה על פועלם בתעשייה כמותגי אופנה מהחשובים בתולדות תקשורת האופנה העולמית.
כשאופנה ונייל ארט נפגשים
כשמדובר בפאשן ובנייל- ארט אין ספק מי נמצאת במשלב גבוה יותר בהיררכיה. בגלל אופיה המסחרי מייחסים רבים לאופנה נחיתות ערכית מסוימת. אבל קולור קלאב  לא רק מתלהבת במידה שווה מההישג האופנתי ומהצלחותיה בשדה הארט, והיא גם מרגישה חובה להוקיר את מעצבי אופנה בדמות קולקציה אופנתית השומרת על טון אופטימי, רך ומעודן. 
ל-ברברי פרורסום של ביילי הקדשנו את צבעי השקיעה והמים, עם נגיעות של טורקיז, ורודים מפודרים ואפילו ניצוצות של אדום וצהבהב ממש כפי שהוצג כטרנד שמתעתד להיות החזון לקיץ  2014.
ל-איב סן לורן ייחדנו גוון אופטימי הנושא עימו מחד געגועים לסטפאנו פילאטי ומאידך חיבוק אוהב להדי סלימן המוביל את בית הקוטור מאז 2012.
מארק ג’ייקובס אף הוא זוכה להוקרה בקולקציה ולו הוקדשו שני גווני לק המשלבים בין מתיקות נשית של הפיפטיז לפאנק של שנות השמונים המתכתבים עם פריטים מעור, הדפסים גיאומטרים ופרחים, בצבעוניות פסטלית, ניאונית עם גווני אדום וכחול אותם הציג המעצב לקראת הקיץ הבא.
אחרונים חביבים הם צמד המעצבים מאיטליה דולצ’ה וגבאנה אשר להם ייחד מותג הלק מחווה נוסטלגית כהוקרה לתצוגה של D&G, הליין הצעיר מבית דולצ’ה וגבאנה, אשר כידוע השיק את תצוגתו האחרונה של הקו האמור בשנה שעברה

המגמה לקראת הקיץ היא שימוש בפסטלים באופן מובהק. פסטל המוגדר כגוון המכיל יותר מ- 50% צבע לבן וככזה הוא משווה לקולקצייה רכות נעימה. צבעי המפתח בקולקציה הם שניים: סגול לילך, כהכרזתה הרשמית של פנטון ל-2014 ולצידו צבע בננה רך, המתיימר לכבוש את מרכז הבמה בקיץ".

  • בונוס: כל אחד מהלקים בקולקציה האמורה טומן בחובו גם ניחוח עדין של אחד מבשמי מותגי האופנה לו הוא מוקיר כבוד.

באדיבות הרייט רוז- בעלת המותג
כשאופנה ונייל ארט נפגשים



עמוד זה נצפה: 393 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור