חיפוש באינדקס עסקים

אביב הגיע, צבע בא – לק אביב 2013

פורסם מאת: בתאריך: 27 מרץ 2013

מה צפוי בתחום הלק לאביב 2013? מסתבר שהמון גווני גלידה פסטלים ומנצנצים, מרקמי הולוגרמה, צבעי עוגיות מקרון, צבעי פרחי גינה, שילובים של שחור ולבן וטכניקות שמחקות בועות ופרווה. מומחי הלק חושפים את המגמות וגווני הלק הבולטים לאביב הקרוב.

האביב כבר כמעט כאן, ותעשיית הלק מיישרת מייד קו בכל הקשור לטרנדים ובעיקר לגוונים שיובילו את עולם צבעי הלק והמגמות לאביב הקרוב. מדי שנה לקראת הקיץ ועם התחממות מזג האוויר גווני העונה הקרה המאופיינים בעיקר בצבעים כהים הולכים ומתבהרים ומתאימים עצמם לפריחת האביב.

מדי עונה חברת הצבע האמריקאית פנטון האמונה על סטנדרט הגוונים המשמשים את מותגי האופנה והעיצוב, מצהירה אף היא על הצבעים שישלטו, ואם להאמין לה, הרי שעונת אביב 2013 הולכת להיות שעתם היפה צבעי הגלידה והסורבה הפסטלים והמתקתקים. חשוב להדגיש כי בניגוד לעונה המקבילה אשתקד לא מדובר שוב בקולור בלוק הצבעוני, על אף ששני הטרנדים צבעוניים ועליזים.

אביב הגיע, צבע בא - קולור קלאב לק אביב 2013
אביב הגיע, צבע בא – קולור קלאב לק אביב 2013

"בארסנל האביב תמצאו שפע של צבעי מנטה מרעננים, תכלת בייבי קפוא, צהוב לימוני, וורוד לילך ענוג, אפרסק כתמתם ואפילו אדום בגרסה רכה ומלטפת יותר" מציינת הרייט רוז, מבעלי מותג הלק הניו יורקי קולור קלאב. "למעשה, מגמת הגלידה הופיעה כרמז אפי כבר בעשרות תצוגות בחודש האופנה של האביב משנה שעברה. זה החל אצל לואי ויטון, אך הופיע גם אצל מארק ג’ייקובס, פראדה, ורסאצ’ה, קלווין קליין, ארדם, פנדי, ג’ונתן סונדרס, לנוון, דיאן פון פירסטנברג וראלף לורן. השנה, הולך הטרנד ומעמיק ונדמה כי מבין כי הגוונים, דווקא אלה שהשאילו מתעשיית הגלידות ועוגיות המקרון, מאיימים להיות הכי לוהטים שיש (או קרירים, תלוי כמובן איך מסתכלים על זה).

קולקציית לק האביבית של מותג הלק הניו יורקי COLOR CLUB, מונה 6 גווני סטאן פרחוניים, עדינים, מבריקים ורומנטיים שנועדו לספק יחד רעננות אביבית אופטימית. "מקור ההשראה לפיתוח הקולקציה היא העונה האביבית בעצמה ובכבודה", מציינת הרייט רוז- מבעלי המותג. "האביב המסמל את חילופי העונה, מביא עימו משב רוח קליל יותר ומקדם את בואו של הקיץ. מאפייני האביב הם כידוע הפריחה ונוכחותם של הפרפרים הצבעוניים באוויר ולכן בהתאמה לכך מונה הקולקציה שלנו 6 גוונים בטקסטורת סאטן מבריקה של צבעי אביב מובהקים: צהוב לימון, ירוק תפוח, ירוק בקבוק, כחול מונקו, כתום תפוז וורוד פוקסיה, המייצגים כולם את פרחי האביב, הפרפרים והחופש האביבי. הלקים במהדורה זאת מתהדרים באפקט הולוגרמה, שנועד ליצירת אפקט רבגוני של משחקי אור מנצנצים . הלקים במרקמים קלאסיים הם ללא ספק כבר OUT ואילו טקסטורות הסאטן, הקריסטל והולוגרמה הם IN".

אביב הגיע, צבע בא - CHINA GLAZE לק אביב 2013
אביב הגיע, צבע בא – CHINA GLAZE לק אביב 2013

מותג אמריקאי נוסף אשר מאמץ את הטבע האביבי הוא China Glaze אשר השיק קולקציה בהשראת פרחי הגינה. הדמות במראה עוטה על גופה שמלה אשר עליה כתמי צבע בדמותם של עלי כותרת מלבלבים כמו מבקשים לציין שהאביב כבר כאן בשיא תפרחתו. הדפסי הצבע שולבו זה בזה ויצרו ניגודיות לצד הרמוניה בדיוק כמו המתרחש בשדה פרחים או בערוגת הגינה בעונה זאת של השנה.

אביב הגיע, צבע בא - נייל סטודיו לק אביב 2013
אביב הגיע, צבע בא – נייל סטודיו לק אביב 2013

לאחר שמיצו את טרנד הקרקל, הניאון והמטאלי מכל כיוון אפשרי, תעשיית הלק מעלה הילוך לקראת אביב שכולו מלטף ופרוותי. הטקסטורה החדשה הכובשת לאחרונה את זירת הלק היא כזאת המתאפיינת במרקם שעיר. סימון שויקי מתאמת טרנדים ומגמות אופנתיות בתחום הנייל-ארט ברשת נייל סטודיו מבארת: "לאחר ששוק הלק מיצה לחלוטין טקסטורות שונות כגון: נחש, קרוקו, סדוק וקוויאר, הגיע תורו של הכוכב התורן החדש – המרקם השעיר. טרנד זה זכה במזרח אירופה לכינוי טרנד הפרווה (Nails fur) ואילו במערב אירופה מכנים אותו קטיפה. למעשה מדובר במרקם בעל נפח בטקסטורה מלטפת המזכירה פרוות וקטיפות רכות ונעימות".

אביב הגיע, צבע בא - CHIC לק אביב 2013יצרנית הלקים והתמרוקים CHIC השיקה קולקציה המונה 5 גוונים צבעוניים במיוחד המצהירים נוכחות בולטת עם נגיעה דרמטית.

"ההשראה לפיתוח הקולקציה היא טרנד ה-Multi-Colored Nails (מולטי קולור נייל) כאשר כל ציפורן במראה זה נצבעה בצבע שונה בהשראת צבעי עוגיות המקרון הצרפתיות", אומרת סימה מלכה, המדריכה המקצועית במותג.

"טרנד המולטי-קולור מתכתב היטב עם האביב המתגרה, בו מוצעת לכל אישה האפשרות להיות נועזת, חצופה ונוכחת יותר. לסולידיות יותר, מוצעים הגוונים כיחידה עצמאית לשימוש ומריחה במראה קלאסי. צבעי המפתח לאביב הם הצבעים הפופולאריים בקרב עוגיות המקרון: ירוק פיסטוק, ורוד מתקתק וכתמתם קרמל, כולם כאמור בהשראת עולם הקונדיטוריה. להם נוספו העונה צבעים נוספים בגוונים חדשים ואביבים הנוטשים את העונה הקרה ומקדמים את בואה של העונה המתחממת שצפויה להיות צבעונית עוד יותר".

גם מותג האיפור האיטלקי PUPA מציע להשלמת מראה האיפור שלו 50’s dream 4 גווני לקים חדשים בצבעי וינטאז’ המזכירים גוונים של ממתק, לבן ורדרד, אפרסק כתמתם וורדרד.

אביב הגיע, צבע בא - Bourjois לק אביב 2013מותג נוסף אשר מבקש לעשות שימוש מושכל בגווני הפסטל המתוקים הוא Bourjois הצרפתי. במראה האביבי הרשמי ציפורניה של הדוגמנית משוחות בגוון תכלת בהיר אשר מזכיר מאד את עוגת המקרון.

"צבעי הגלידה הם פסטליים, בהירים, דהויים ורגועים יותר", מציינת קטיה שו, המדריכה הראשית באורלי – מותג הלק האמריקאי.

"טרנד זה בניגוד לבלוקי הצבע העזים של הטרנד הקודם, מאופיין ברכות צבעונית המציינת את המעבר שבין החורף לקיץ. ככל שנתקדם לעבר העונה החמה שהרי סביר כי הגוונים הצבעוניים ילכו ויתעצמו ואף יהפכו בחלקם לזרחניים או ניאונים בגוונים שבהחלט יזעזעו את הרשתית".

ORLY – מותג הלק האמריקאי מציע מהדורת לק אביבית בהשראת הסיקסטיז המוגשת ברוחם של ילדי הפרחים ההִיפִּ‏ים שהגיחו כתופעת תרבות נגד של צעירים בארצות הברית. ילדי הפרחים כידוע האשימו את המבוגרים בהרס העולם וביקשו למרוד במוסכמות החברתיות. הם הטיפו לשלום, שוויון, אהבה, שימוש אחווה בין בני האדם ושמירה על הטבע ועל בעלי החיים – ומכאן גם כינוים. "ההשראה לפיתוח הקולקציה הם ילדי-הפרחים ופסטיבל הוודסטוק המיתולוגי", מציינת קטיה שו, מדריכת המותג. "הצבעוניות התוססת והתמימה משלהי שנות ה-60 שהבשורה הגורפת שלה הייתה, שלום, אחווה ואהבה באה לידי ביטוי בפלטת גוונים פסטלים רכה של פרחוניות המשדרת נאיביות ואופטימית לצד גוונים נוכחים עם רקעים דומיננטיים של אדום צהוב כחול וירוק בהשראת החיבור של ילדי הפרחים לטבע".

אביב הגיע, צבע בא - ORLY לק אביב 2013

גאביב הגיע, צבע בא - GOLDEN ROSE לק אביב 2013ל אלטמן המדריך הראשי במותג Golden Rose מציין כי מקור ההשראה לקולקציית האביב הכוללת 5 גוונים שאוגדו תחת השם "קולרפול" היא למעשה שדרוגו של המראה המרדני (רייבל נייל).

"אם בעבר רק ציפורן אחת העזה להיות שונה ומיוחדת ולקרוא תיגר על אחיותה, שהרי באביב שלנו כל אצבע משוחה בגוון לק אחר (קולורפול נייל) מחמשת הצבעים המובילים את הקולקציה כולה. צבעי המפתח לקולקציה הם שלושה: האפור המתכתי אשר נשאר מהעונה הקרה יחד עם הכחול מונקו (הצבע הרשמי של פנטון לאביב 2013) והאדום הנצחי. למעשה שלושת הצבעים מייצגים עבר, הווה ועתיד ויחד מתיימרים להוות את חוד החנית של הקולקציה המרדנית".

בתצוגת האופנה של מריסה ווב ושל Bibhu Mohapatra בשבוע האופנה האחרון בניו יורק בחסות המותג Maybelline New York, הוצג טרנד מאוד חזק בתחום טיפוח הציפורניים – שילוב של צבעי שחור ולבן (בהשראת חליפת הטוקסידו הגברית). את המגמה של שילוב שחור ולבן ניתן לראות בכל תחומי העיצוב והאופנה ומדובר בשיק קלאסי ואורבאני. בין אם הם לבד או ביחד, שחור ולבן תמיד מבשרים על הצהרה נועזת. שילוב הצבעים יחד הופך את הלוק הכללי ליפה ומעניין יותר, ללא ספק מדובר בשילוב מנצח שלא רק נראה נכון כשלעצמו.

אביב הגיע, צבע בא - Maybelline New York לק אביב 2013
אביב הגיע, צבע בא – Maybelline New York לק אביב 2013



עמוד זה נצפה: 404 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור