חיפוש באינדקס עסקים

כיצד תשמרי על שיער בריא בקיץ?

פורסם מאת: בתאריך: 17 יוני 2015

הקיץ הישראלי הלוהט, מי הבריכה ורדיקלים חופשיים באוויר, פוגעים בשיער בדיוק כמו בעור הפנים. אז מה עושים? וכיצד נגן על שיער ראשינו?
 
דר’ זיאד דבור פיתח סדרת מוצרי שיער בעלת נוסחה ייחודית המורכבת משמנים וצמחי מרפא 100% טבעית, שנשענת על  סוד גלילי עתיק  שיהפוך את שיערך לבריא וחזק. 
 
נוסחה טבעית כמו זו של ד"ר דבור שימשה את תושבי ההר בגליל מאות שנים וסיעה להם לשמור על  עור הקרקפת ועל מראה שיער בריא, חזק ומושך. אם כך, אין סיבה שהיא לא תסייע גם לכל אחד ואחת מאיתנו. 
 
המוצרים שכל אחת חייבת שיהיו לה לטיפוח השיער בקיץ הישראלי:
שמפו ללא סולפאטים, קרם לחות לשיער וסרום לקרקפת ולשיער מבית דר’ דבור יעשו את העבודה. 
 
טיפ חשוב:
הטיפול בשיער מתרכז בהזנת עור הקרקפת תוך עיסויה בסרום עשיר בוויטמינים, חלבונים וחומצות שומן חיוניות בשילוב עם שמפו צמחי המועשר בחלבון משי נחשב לשילוב הנכון כדי להחזיר לשיער נפח, עובי ומראה שופע וחיוני. שערת האדם מורכבת מ-85% – 88% מחלבונים,  אי לכך מזונות עשירים בחלבון חשובים לבריאות השיער, צמיחתו, ויופיו. 
 
ערכת השיער של דר’ דבור מכילה סרום שיער, שמפו, הידרוסול (מי פרחים ארומטיים) וקרם העשויים מעלי ושמן זית, הדס, קוקוס, רוזמרין, מרווה, נבט חיטה, קיק, שקדים, חלבון משי, חומצות אמיניות, וויטמינים, ועוד.  שימוש בערכה לצד תזונה נכונה יכול להחזיר לשיער את הברק ואת בריאותו.  
 
להזין, לרענן ולרכך: טיפים לשמירה על שיער בריא בחודשי הקיץ וסדרת מוצרי השיער של דר’ דבור:
 
הידרוסול (מי פרחים ארומטיים) רוזמרין, לבנדר ומנטה: הרכב צמחי זה ידוע כאנטי אוקסידנטי חזק שמגביר זרימת דם, יכול לשמש כמחייה לשיער, מרכך, מנקה ומאזן את השיער. מומלץ להשתמש כטונר לשמירה על ברק השיער ובריאותו ולהגברת צפיפות השיער. ניתן להשתמש כתרסיס מרומם רוח ומרענן. לשימוש חיצוני בלבד. מומלץ לשמור במקרר.
הידרוסול קמומיל: טונר מצוין, מרגיע, מרכך, מנקה ומאזן את השיער. מתאים לשיער שומני. פרחי הקמומיל משמשים במסורת כנוגדי דלקת, אנטיספטיים, ולריכוך השיער והעור. לשימוש חיצוני בלבד. מומלץ לשמור במקרר.
שמפו טבעי – דר’ דבור מציג שמפו ללא סולפאטים, פרבנים, וחומרים כימיים נוספים בניגוד למרבית מוצרי השמפו בשוק המכילים את כל החומרים הללו שעלולים לגרום  לרגישות וגירוי בעור ואף לדרמטיטיס. 
סרום קרקפת ושיער : מזין, מחייה, מחזק ומונע יובש וגירוי בקרקפת.
 
שיער בריא בקיץ ישראלי
 
 
חברת דר’ דבור עוסקת במוצרי דרמוקוסטיקה ומוצרי בריאות ורפואה  על פי מיטב המסורת הדרוזית עם חיזוק מדעי וטכנולוגי. מפעל החברה ממוקם  בכפר הדרוזי בית ג’אן, לצד מרכז מבקרים וגן צמחים מרהיב, לאחרונה נפתח מרכז מבקרים נוסף בכפר חורפיש.
ד״ר דבור מבסס את פועלו על ערכים בעלי זיקה חזקה לאהבת האדם והאדמה, אהבת הטבע, הבריאות, היופי  והחיים ביחד. בראש המיזם עומד דר’ זיאד דבור, בוגר האונ׳ העברית ובעל תואר ד״ר מהטכניון, מרצה בפקולטה לרפואה ובמכללה האקדמית בצפת. בעברו היה הרוקח הראשי של צה״ל. 

 



עמוד זה נצפה: 538 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור